Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Rezygnacje i potwierdzenia

Pomimo organizacji własnych wydarzeń wirtualnych, Windmöller & Hölscher nie ma wątpliwości, że to właśnie targi pozwalają budować trwałe relacje biznesowe.

Decyzje Siegwerk i Sitmy z pewnością nie ucieszą organizatorów targów poligraficznych drupa. Zarówno dostawca farb drukarskich do opakowań i etykiet, jak i producent systemów pakowania, poinformowali o rezygnacji z udziału w tym międzynarodowym wydarzeniu. Dodatkowo firma Siegwerk poinformowała także o rezygnacji z targów interpack. Jednocześnie Windmöller & Hölscher, producent rozwiązań dla opakowań elastycznych, stanowczo potwierdza swój udział na targach. Firma jest obecna na targach od samego początku ich powstania w 1951 roku i przez lata pozostaje jednym z największych wystawców tego wydarzenia. „Jako jedne z wiodących targów, drupa pozostaje dla nas ważnym wydarzeniem. To właśnie tutaj prezentowane są najnowsze trendy i innowacje dla druku opakowań. Co więcej, biorąc udział w targach, wspieramy również niemiecki rynek jako miejsce przyjazne dla prowadzenia biznesu i targów przemysłu maszynowego” – podkreśla dyrektor generalny W&H, dr Jürgen Vutz. „ Jesteśmy przekonani, że zarówno przedstawiona koncepcja zapewnienia bezpieczeństwa i higieny, jak i skrócenie czasu trwania drupy, pozwoli zgromadzić dużą liczbę odwiedzających pomimo pandemii.”- kontynuuje. Choć firma sama decyduje się na komunikację wirtualną, jest przekonana, że nic nie jest w stanie zastąpić tradycyjnej formy kontaktu i spotkań osobistych, które są niezbędne do budowania i utrzymania zaufania klienta.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty