Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Certyfikowane bezpieczeństwo. Etykiety dla warzyw i owoców

© UPM Specialty Papers

UPM Specialty Papers oferuje kompostowalne rozwiązanie dla papierowych etykiet umieszczanych bezpośrednio na warzywach i owocach. Papiery wierzchnie producenta pomagają klientom i właścicielom marek w spełnieniu wymogów rozporządzenia PPWR Unii Europejskiej (UE) w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych.

 

Nowe rozporządzenie UE dotyczącego opakowań zabrania wprowadzania określonych opakowań do obrotu, a jego celem jest zagwarantowanie, że wszystkie opakowania będą nadawały się do ponownego użycia lub recyklingu do 2030 roku. PPWR określa również standardy dla etykiet samoprzylepnych umieszczanych bezpośrednio na warzywach i owocach zgodnie z którymi muszą one nadawać się do kompostowania w warunkach kontrolowanych przez przemysł. UPM Specialty Papers oferuje rozwiązania spełniające te wymogi. UPM LabelCoatTM i UPM LabelCoatTM Prime są certyfikowane zarówno jako nadające się do kompostowania przemysłowego (EN13432:2000), jak i do kompostowania domowego (NFT51-800:2015). „Cieszymy się, że możemy zaoferować rozwiązanie nadające się do kompostowania, które pomoże naszym klientom spełnić te zmiany regulacyjne, a także ich cele w zakresie zrównoważonego rozwoju” powiedział Juhani Ylikoski, dyrektor sprzedaży w UPM Specialty Papers. Etykiety UPM LabelCoatTM i UPM LabelCoatTM Prime można zastosować do etykietowania wielu innych produktów wrażliwym na nacisk.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty