Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wyścigowa optymalizacja

MPS poprowadzi wirtualne wydarzenie pod nazwą „Grand Prix of Performance”, na którym zaprezentuje, jak zoptymalizować procesy druku zgodnie z zasadami wyścigów Formuły 1.

© MPS

Firma MPS organizuje wirtualne wydarzenie „Grand Prix of Performance”, które odbędzie się w dniu 10 czerwca 2021 roku. Aby umożliwić uczestnictwo zainteresowanym z różnych stref czasowych, wydarzenie odbędzie się w dwóch sesjach po cztery godziny każda. Podczas tego spotkania firma zaprezentuje swoją nową strategię, branding i logo.

„Dzięki >>Connect to Grow<< jako nowej obietnicy naszej marki, MPS umożliwia klientom wykorzystanie pełnego potencjału ich maszyn drukujących. Cieszymy się, że możemy podzielić się naszą wiedzą w zakresie łączności i wydajności oraz pokazać, co >>Connect to Grow<< oznacza dla naszych klientów” - podkreśla Atze Bosma, CEO firmy MPS. Podczas Performance Challenge, jednego z najważniejszych punktów wydarzenia, MPS zaprezentuje osiągnięcie optymalnej wydajności produkcji w zakresie pakowania i etykietowania w praktyce. Częścią programu są prelekcje ekspertów, w tym gościa specjalnego - byłego kierowcy Formuły 1 i zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu Le Mans, Jana Lammersa. Goście wydarzenia będą mogli wybrać dwie z czterech sesji seminarium: „Potraktuj przezbrajanie jak pit stop”, „Need for speed”, „Jak obliczyć całkowity koszt posiadania” oraz „Wydajność i zrównoważony rozwój: zmniejsz ilość odpadów!”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty