Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wyścigowa optymalizacja

MPS poprowadzi wirtualne wydarzenie pod nazwą „Grand Prix of Performance”, na którym zaprezentuje, jak zoptymalizować procesy druku zgodnie z zasadami wyścigów Formuły 1.

© MPS

Firma MPS organizuje wirtualne wydarzenie „Grand Prix of Performance”, które odbędzie się w dniu 10 czerwca 2021 roku. Aby umożliwić uczestnictwo zainteresowanym z różnych stref czasowych, wydarzenie odbędzie się w dwóch sesjach po cztery godziny każda. Podczas tego spotkania firma zaprezentuje swoją nową strategię, branding i logo.

„Dzięki >>Connect to Grow<< jako nowej obietnicy naszej marki, MPS umożliwia klientom wykorzystanie pełnego potencjału ich maszyn drukujących. Cieszymy się, że możemy podzielić się naszą wiedzą w zakresie łączności i wydajności oraz pokazać, co >>Connect to Grow<< oznacza dla naszych klientów” - podkreśla Atze Bosma, CEO firmy MPS. Podczas Performance Challenge, jednego z najważniejszych punktów wydarzenia, MPS zaprezentuje osiągnięcie optymalnej wydajności produkcji w zakresie pakowania i etykietowania w praktyce. Częścią programu są prelekcje ekspertów, w tym gościa specjalnego - byłego kierowcy Formuły 1 i zwycięzcy 24-godzinnego wyścigu Le Mans, Jana Lammersa. Goście wydarzenia będą mogli wybrać dwie z czterech sesji seminarium: „Potraktuj przezbrajanie jak pit stop”, „Need for speed”, „Jak obliczyć całkowity koszt posiadania” oraz „Wydajność i zrównoważony rozwój: zmniejsz ilość odpadów!”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty