Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Usługi z jednego źródła

Systemy MGI do produkcji i drukowania etykiet oraz opakowań będą teraz sprzedawane pod marką Konica Minolta.

Firma Konica Minolta razem z MGI Digital Technology (MGI) rozszerzyły współpracę o nowe inicjatywy, które mają przynieść klientom dodatkowe korzyści.

Strategiczna i finansowa współpraca między obiema firmami została nawiązana w 2014 roku i rozszerzona w 2016 roku wraz ze wzrostem udziału w MGI do 40,5 procent. W rezultacie Konica Minolta dodała do swojego portfolio produkty MGI do produkcji i drukowania etykiet oraz opakowań. W ramach rozszerzonej współpracy, systemy MGI będą sprzedawane bezpośrednio za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Konica Minolta. Tam również mogą otrzymać wsparcie klienci MGI w zakresie usług i administracji. Wcześniej natomiast dystrybucja i obsługa systemów MGI była świadczona osobno.
Podczas, gdy technologie i rozwiązania związane z MGI są sprzedawane pod marką Konica Minolta, tożsamość marki i wizerunek korporacyjny obu firm pozostają osobne. „Wzmocnienie naszej współpracy przynosi szczególne korzyści klientom i wszystkim zainteresowanym” - powiedział Tony Charlet, dyrektor MGI Global Business. „W przyszłości klienci otrzymają usługi i porady dotyczące wszystkich aspektów druku produkcyjnego i dekoracji cyfrowej z jednego źródła.” – dodaje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty