Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zmiany napędzają rozwój. Ekspansja Grafotronic

Peter Cederholm, nowy dyrektor generalny Grafotronic
© Grafotronic

Firma Grafotronic ogłosiła mianowanie Petera Cederholma na stanowisko dyrektora generalnego. Jednocześnie firma ogłosiła powołanie dwóch nowych spółek zależnych w krajach Beneluksu i Wielkiej Brytanii, których celem jest wzmocnienie pozycji Grafotronic jako leadera na rynku.

Grafotronic, myśląc o dalszym, sukcesywnym umacnianiu swojej pozycji na europejskim rynku etykiet wprowadza zmiany personalne i rozbudowuje sieć spółek zależnych, które mają wzmocnić lokalne struktury firmy.

Zmiany kierownicze
Dzięki bogatemu doświadczeniu i udokumentowanej historii w międzynarodowym sektorze maszyn przemysłowych, Peter Cederholm na stanowisku dyrektora generalnego wnosi cenną wiedzę i przywództwo, aby napędzać strategię rozwoju firmy na rynku etykiet. Nowy Dyrektor Generalny ma solidne podstawy zarówno w technicznych jak i menedżerskich aspektach branży. Przez całą swoją karierę zajmował różne stanowiska kierownicze, w tym wiceprezesa Reachstackers i starszego wiceprezesa ds. sprzedaży i rynków w Kalmar, a także prezesa Bromma w Cargotec. Po dwóch latach spędzonych w Stanach Zjednoczonych i pięciu latach w Singapurze, zdobył dogłębne zrozumienie rynków międzynarodowych i rozwinął globalną perspektywę działalności biznesowej.

Rozwój i wzmocnienie pozycji
Oprócz nominacji Petera Cederholma, Grafotronic ogłosił utworzenie dwóch spółek zależnych w celu dalszego wzmocnienia swojej obecności na rynku. Pierwsza z nich, utworzona w Beneluksie będzie zarządzana przez Patricka Brounsa, który reprezentuje rozległą wiedzę na temat branży i silną sieć kontaktów w regionie. Na czele brytyjskiej spółki zależnej stanie z kolei Paul Hughes, który wnosi bogate doświadczenie i dogłębne zrozumienie dynamiki lokalnego rynku.
Ekspansja na nowe terytoria z dedykowanymi spółkami zależnymi pod kierownictwem Patricka Brounsa i Paula Hughesa podkreśla zaangażowanie Grafotronic w zapewnienie lokalnego wsparcia i rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów w różnych regionach.
„Dzięki powołaniu Petera Cederholma na stanowisko naszego dyrektora generalnego jesteśmy przekonani, że Grafotronic będzie nadal wprowadzać innowacje i doskonalić się na rynku etykietJego międzynarodowe doświadczenie, bogate doświadczenie kierownicze i strategiczna wizja sprawiają, że jest idealnym kandydatem do poprowadzenia naszej firmy w przyszłość. Cieszymy się również, że Patrick Brouns i Paul Hughes dołączą do nas w ekspansji na kraje Beneluksu i Wielką Brytanię. Wspólnie będziemy dążyć do osiągnięcia nowych szczytów sukcesu i umocnienia pozycji Grafotronic jako światowego lidera w branży” powiedział Ben Mitchell, prezes zarządu Grafotronic.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty