Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Konferencja Personalisation Experience. Wydarzenie towarzyszące Fespa 2023

© Fespa

Pomiędzy 23 a 26 maja niemieckie Monachium zamieni się w centrum spotkań specjalistów branży poligraficznej. Podczas targów Fespa w tym roku po raz pierwszy odbędzie się konferencja Personalisation Experience.

 

Spotkanie będzie stało pod znakiem szeroko pojętej personalizacji usług i produktu. Jest to obecnie gorący temat, ponieważ wymagania konsumentów w tym zakresie z roku na roku coraz bardziej rosną. Daje to jednak doskonałe pole do rozwoju dla producentów. Delegaci będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o komercyjnej wartości personalizacji oraz o psychologii, która za nią stoi. Uwaga zostanie poświęcona również temu, w jaki sposób technologia i oprogramowanie ułatwiają dostosowanie produktu do potrzeb klienta.

 

Wniknąć w umysł klienta

Wśród potwierdzonych już sesji znajduje się na przykład „Why you need to rethink personalisation”, podczas której zostanie wyjaśnione, dlaczego należy zacząć brać temat personalizacji na poważnie. Podjęta zostanie próba wniknięcia w umysł współczesnego konsumenta, w celu lepszego zrozumienia jego oczekiwań. Wykład „For the Youngest Generations – Gen Z and Gen A – Personalisation is Everything” skupi się na natomiast na temacie personalizacji wśród najmłodszego pokolenia. Podczas „The Cocktail Party - Understanding the Customer Journey: The Foundation of Effective Personalisation” delegaci będą mogli dowiedzieć się więcej o sile personalizacji w marketingu oraz o tym, w jaki sposób można wykorzystać ją dla wzmocnienia lojalności klienta.

 

Wiedza w pigułce

Personalizacja wzbudza większe zaangażowanie konsumenta oraz jest kluczem do otwarcia nowych sektorów na rynku. Ta kwestia zostanie poruszona na prelekcji „People, Planet, Profit: How All Can Benefit from Print Personalisation”. Kolejny wykład, „From Industry 4.0 to Industry 4.U - Next Generation Customisation & Personalisation” skupi się na wyjaśnieniu kluczowych komponentów Industry 4.U i wykorzystaniu ich do tworzenia nowych modelów biznesowych. Mówca, prowadzący „Sending Emotions for Next Day Delivery - How Personalised Gifting Connects” wytłumaczy, jak firmy mogą zintegrować personalizację w swoje działania i znaleźć równowagę między innowacyjnością, a zachowaniem wydajności. Natomiast podczas „Personalisation and Creativity” delegaci dowiedzą się o kreatywnych możliwościach przeniesienia personalizacji druku na wyższy poziom, nie koniecznie korzystając z bazy danych osobowych klientów. Łącznie na wydarzeniu odbędzie się ponad 20 różnych prelekcji. Sesje prowadzone będą w języku angielskim.

 

Giganci na scenie

Mówcy konferencji to specjaliści takich gigantów branży jak między innymi ProQure, Printful, Canon, Ipsos, Printess i Landa Digital Printing. Wydarzenie moderowane będzie przez Richarda Askama, Ambasadora Personalizacji w Fespa. Askam uczestniczył w procesie kreatywnym tworzenia kultowej kampanii ShareACoke dla Coca-Coli oraz stworzył wiele innych spersonalizowanych reklam między innymi dla Nutelli, Lynx czy Dove. Oprócz prowadzenia konferencji i moderowania sesji, Askam poprowadzi również serię „in conversation with”, podczas której będzie dyskutować z różnymi ekspertami, producentami, sprzedawcami a nawet konsumentami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty