Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Z nadzieją na przyszłość

Firma spodziewa się, że wysokie wyniki finansowe będą utrzymywały się również w kolejnych latach.

© Heidelberg Druckmaschinen

Heidelberger Druckmaschinen spodziewa się powrotu do rentownego wzrostu w roku obrotowym 2021/2022 w związku z poprawiającą się sytuacją w zakresie zamówień i pozytywnym wpływem transformacji grupy. Mimo utrzymującej się niepewności co do czasu trwania i zakresu negatywnych skutków pandemii COVID-19 w roku obrotowym 2021/2022, firma spodziewa się wzrostu obrotów z 1 913 milionów do co najmniej 2 miliardów euro.

 „Kompleksowa transformacja, którą Heidelberg rozpoczął jeszcze przed wybuchem pandemii sprawiła, że firma stała się w swoich działaniach bardziej oszczędna i wydajna. Biorąc pod uwagę rosnący obecnie popyt w większości kluczowych regionów sprzedaży oczekujemy, że w tym roku osiągniemy znacznie wyższą marże operacyjną, w tym dodatni wynik netto po opodatkowaniu. Potencjał oferowany przez rozwiązania przeznaczone do druku opakowań, cyfrowe modele biznesowe a także rozwój działalności w Chinach sprawiają, że pozytywnie patrzymy na zbliżające się lata” - dodaje Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny firmy Heidelberg. Spółka spodziewa się również, że rentowność będzie rosła jeszcze silniej niż sprzedaż. Oczekiwany wzrost sprzedaży, niższa podstawa stawek oraz brak obowiązku ponoszenia znacznych kosztów restrukturyzacji w wysokości około 5,0 procent przyniesie wzrost marży EBITDA do poziomu 6-7 procent. Firma oczekuje, że dzięki trwałej poprawie wyniku finansowego osiągnie także dodatni wynik netto po opodatkowaniu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty