Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Asahi otrzymuje certyfikat

„Certyfikat Carbon Trust jest dla nas ważnym krokiem w kierunku osiągnięcia neutralności węglowej. Ocena cyklu życia i emisji gazów cieplarnianych związanych z poszczególnymi produktami lub usługami umożliwia firmom takim jak nasza zidentyfikowanie sposobów minimalizacji emisji w całym cyklu życia produktu” - podkreśla powiedział Dieter Niederstadt, kierownik ds. marketingu w Asahi Photoproducts, spółce zależnej Asahi Kasei.

© Asahi Kasei

Firma Asahi Photoproducts otrzymała certyfikat PAS 2050 od Carbon Trust dla zmywalnych wodą fleksograficznych płyt fotopolimerowych AWPTM-DEF/DEW CleanPrint. Jak podkreśla firma, certyfikat jest ważnym krokiem w kierunku osiągnięcia neutralności węglowej i wprowadzania na rynek produktów przyjaznych dla środowiska. Zgodnie ze swoją strategią firma chce osiągnąć pełną neutralność emisji dwutlenku węgla do roku 2050. Certyfikacja objęła wszystkie aspekty produkcji płyt fleksograficznych AWPTM- DEF/DEW, od pozyskania surowców do końca cyklu życia produktów.

Carbon Trust współpracuje z przedsiębiorstwami, rządami i instytucjami na świecie, aby pozwolić im na czerpanie korzyści z bardziej zrównoważonego rozwoju poprzez redukcję emisji dwutlenku węgla, strategię efektywnego gospodarowania zasobami oraz wdrażanie niskoemisyjnych produktów, systemów i technologii. Z kolei PAS2050 to międzynarodowa specyfikacja, która określa standardy pomiaru gazów cieplarnianych poszczególnych rozwiązań produktowych i usług.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty