Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Asahi otrzymuje certyfikat

„Certyfikat Carbon Trust jest dla nas ważnym krokiem w kierunku osiągnięcia neutralności węglowej. Ocena cyklu życia i emisji gazów cieplarnianych związanych z poszczególnymi produktami lub usługami umożliwia firmom takim jak nasza zidentyfikowanie sposobów minimalizacji emisji w całym cyklu życia produktu” - podkreśla powiedział Dieter Niederstadt, kierownik ds. marketingu w Asahi Photoproducts, spółce zależnej Asahi Kasei.

© Asahi Kasei

Firma Asahi Photoproducts otrzymała certyfikat PAS 2050 od Carbon Trust dla zmywalnych wodą fleksograficznych płyt fotopolimerowych AWPTM-DEF/DEW CleanPrint. Jak podkreśla firma, certyfikat jest ważnym krokiem w kierunku osiągnięcia neutralności węglowej i wprowadzania na rynek produktów przyjaznych dla środowiska. Zgodnie ze swoją strategią firma chce osiągnąć pełną neutralność emisji dwutlenku węgla do roku 2050. Certyfikacja objęła wszystkie aspekty produkcji płyt fleksograficznych AWPTM- DEF/DEW, od pozyskania surowców do końca cyklu życia produktów.

Carbon Trust współpracuje z przedsiębiorstwami, rządami i instytucjami na świecie, aby pozwolić im na czerpanie korzyści z bardziej zrównoważonego rozwoju poprzez redukcję emisji dwutlenku węgla, strategię efektywnego gospodarowania zasobami oraz wdrażanie niskoemisyjnych produktów, systemów i technologii. Z kolei PAS2050 to międzynarodowa specyfikacja, która określa standardy pomiaru gazów cieplarnianych poszczególnych rozwiązań produktowych i usług.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty