Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kornit Digital i Amaze Software. Marki w mediach społecznościowych

© Amaze Software

Firma Kornit Digital ogłosiła, że Amaze Software, spółka macierzysta platform Amaze, Spring i Outfts, wybrała cyfrowe technologie do dekoracji tkanin KornitX Workflow Solutions i Kornit MAX jako system do realizacji swoich wizji. W połączeniu z platformą handlową Amaze Creator Commerce Platform, firmy wspólnie zwiększą efektywność produkcji i realizacji na żądanie dla nowych i istniejących twórców w mediach społecznościowych, co umożliwi im zwiększenie przychodów ze sprzedaży markowych produktów.

 

Kornits Global Fulfillment Network pomaga firmom takim jak Amaze Software współpracować z twórcami i dostawcami wysokiej jakości odzieży i tekstyliów na całym świecie. Platforma jest wspierana przez przepływy pracy KornitX, które płynnie integrują się ze sprawdzonymi w branży systemami dekoracji tkanin i tekstyliów opartymi na technologii Kornit MAX, w celu zapewnienia kompleksowej produkcji, widoczności i kontroli. Platforma Spring firmy Amaze Software w przełomowy sposób poprawia zarobki twórców na swoich treściach i angażuje fanów. Płynnie integruje się z renomowanymi platformami społecznościowymi, takimi jak Instagram, TikTok Shops czy Twitch. Spring oferuje fanom niezrównaną możliwość wygodnego dokonywania zakupów bezpośrednio z tej platformy, na której oglądają treści swoich ulubionych twórców. Pozwala to znacznie zwiększyć zaangażowanie fanów i wzmacnia silniejszą obecność marki. Ponadto, korzystanie z platformy Spring jest niezwykłe łatwe i wygodne dla użytkowników. Brak kosztów wejścia dodatkowo zachęca i przyciąga tysiące aspirujących twórców.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty