Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Bardziej zielona technologia

Firma Heidelberg dołączyła do stowarzyszenia 4evergreen, podkreślając tym samym swoje zaangażowanie w tworzenie technologii przyjaznych dla środowiska.

© Heidelberger Druckmaschinen

Firma Heidelberger Druckmaschinen została członkiem międzynarodowego stowarzyszenia 4evergreen, który promuje efektywne wykorzystanie zasobów i zrównoważony rozwój w branży opakowań. Dołączając do stowarzyszania firma podkreśla swoje zaangażowanie w opracowywanie i tworzenie produktów oraz technologii przyjaznych dla środowiska. „Od wielu lat firma Heidelberg promuje inicjatywy związane z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem. Chcemy dalej rozwijać i ulepszać nasze usługi pod względem możliwości recyklingu i wykorzystania zasobów” - mówi Rainer Hundsdörfer, dyrektor generalny firmy Heidelberg. Jak podkreśla, efektywne wykorzystanie energii, oszczędzanie zasobów czy redukcja emisji to kluczowe aspekty podczas produkcji i eksploatacji maszyn drukujących. Zrównoważony rozwój jest kluczowym elementem strategii biznesowej realizowanej przez firmę Heidelberg. Pod uwagę brany jest każdy etap cyklu życia produktu - od projektowania i produkcji, poprzez eksploatację przez klienta, po recykling lub utylizację. 4evergreen to stowarzyszenie łączące członków przemysłu z całego łańcucha wartości opakowań opartych na włóknach, od producentów papieru i tektury do producentów opakowań, sprzedawców detalicznych, dostawców technologii i materiałów, a także firmy zbierające i sortujące odpady. Jego celem jest zapewnienie holistycznego podejścia do optymalizacji zrównoważonego rozwoju i cyrkularności cyklu życia opakowań z włókien. Członkami stowarzyszenia są firmy takie jak Nestlé, Danone, Mars, Stora Enso, Smurfit Kappa, Sappi, Metsä Board, UPM, Mayr-Melnhof Group, Mondi, Kotkamills, BillerudKorsnäs, Huhtamäki, SIG, Tetra Pak, Elopak, Schur Group, Leonhard Kurz, AR Packaging, Baumer, Sonoco i wielu innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty