Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Żadne wyzwanie nie straszne

Na zdjęciu Bolesław Jasinowicz, wiceprezes drukarni Fano przy maszynie Evolution Series E3.

© Mark Andy

Drukarnia Fano zainwestowała w nową, 13-calową maszynę fleksograficzną Evolution Series E3 firmy Mark Andy. To już kolejne rozwiązanie amerykańskiego producenta w zakładzie firmy. Maszyna Evolution Series E3, wyposażona m.in. w osiem zespołów drukujących, stację do foliowania na zimno, sztancę oraz suszenie UV, będzie wykorzystywana głównie do drukowania wysoko przetworzonych etykiet samoprzylepnych. Tym samym dwie wcześniej zakupione od Mark Andy maszyny Performance Series P5 będą mogły być w większym stopniu dedykowane zadrukowywaniu laminatów saszetkowych i etykiet typu shrink sleeve, których udział w produkcji drukarni systematycznie rośnie.

Uruchomiona we wrześniu maszyna Mark Andy Evolution Series E3 zadrukowuje wstęgę o szerokości 13 cali i jest wyposażona w 8 zespołów drukujących w technologii Pro UV, system odwracania folii, stację do foliowania na zimno, stację wykrawania oraz pre- i autoregister. „Zależało nam na tym, by jej konfiguracja uwzględniała zmieniające się potrzeby i wymagania, zarówno ze strony właścicieli marek, jak i konsumentów” - podkreśla Bolesław Jasinowicz, wiceprezes drukarni Fano. „Współpracujemy ze średnimi i dużymi odbiorcami, którzy coraz częściej poszukują etykiet wysoko przetworzonych, uwzględniających różne formy uszlachetniania. Dlatego też wszystkie trzy maszyny Mark Andy zakupione przez nas w ciągu minionej dekady, w tym Evolution Series E3, posiadają bogate wyposażenie, umożliwiające realizację ambitnych, wymagających projektów, w jakich się specjalizujemy” - dodaje Bolesław Jasinowicz.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty