Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Informacje dodatkowe

Wymogi i możliwości

Przesyłanie materiałów
Wszystkie materiały wysyłane pocztą lub kurierem muszą być odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem. Materiały w postaci cyfrowej prosimy przesyłać na nośnikach:
• CD-Rom / DVD
• FTP max. 20 MB
• e-mailem, z zastrzeżeniem, że jednorazowa wiadomość nie może być większa niż 10 MB.
Zdjęcia do druku muszą mieć rozdzielczość co najmniej 300 dpi w formatach *.jpg, *. tiff, PDF lub *.eps.
Ogłoszenia i reklamy
Reklamy prosimy przesyłać jako pliki zamknięte w następujących formatach:
• PDF composite w wysokiej rozdzielczooeci bez znaków drukarskich (paserów).
• TIFF
• JPG (min. 300 dpi),
• EPS (fonty koniecznie zmienione na krzywe)
Do reklam i ogłoszeń należy dołączyć wydruk kolorystyczny proof. Za ogłoszenia dostarczone bez wydruku kolorystycznego proof redakcja nie ponosi odpowiedzialności.
Oprawa: klejona (5 mm)
UWAGA: Prosimy nie umieszczać ważnych napisów w odległości 7 mm od grzbietu – oprawa klejona.

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty