Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Przejęcie La Sorgente Spa

Na zdjęciu od lewej do prawej: Christopher van Laack (Siegwerk), Mario Magni (La Sorgente Spa), Carla Magni (La Sorgente Spa), Francesco Magni (La Sorgente Spa), Federica Magni (La Sorgente Spa) oraz David Charquet (Siegwerk).

© Siegwerk

Siegwerk Druckfarben, jeden z wiodących dostawców atramentów do druku opakowań i etykiet, podpisał umowę kupna włoskiego producenta La Sorgente Spa, producenta atramentów do fleksodruku i wklęsłodruku, w tym wodorozcieńczalnych farb fleksograficznych oraz rozpuszczalnikowych dla opakowań elastycznych. Założone w 1929 roku przedsiębiorstwo jest obecnie jednym z największych dostawców atramentów do druku fleksograficznego we Włoszech. Dzięki temu przejęciu Siegwerk rozszerza swoją ofertę produktów dla drukarń opakowaniowych, jednocześnie wzmacniając swoją pozycję na rynku włoskim. Transakcja obejmuje know-how, portfolio produktów i urządzeń należących do La Sorgente Spa. Firma Siegwerk będzie kontynuowała produkcję i obsługę klientów z zakładu produkcyjnego w Poppi. Jako członek rodziny Siegwerk, La Sorgente Spa pozostanie oddzielnym podmiotem, zachowując własną markę i nazwy produktów. Przejęcie La Sorgente Spa następuje po innych strategicznych inwestycjach, które firma Siegwerk zrealizowała w ostatnich latach w celu wzmocnienia swojej pozycji jako kompleksowego dostawcy atramentów dla rynku opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty