Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Etykiety z Big Ink

System Big Ink zapewnia niski koszt wydruku jednej etykiety przy wysokiej jakości i prędkości druku.

© DTM Print

DTM Print, producent OEM i dostawca rozwiązań dla specjalistycznych systemów druku, wprowadził na rynek nową kolorową drukarkę etykiet - model LX3000e. Rozwiązanie wyprodukowane przez Primera Technology jest najnowszym dodatkiem pełnokolorowych drukarek etykiet z serii LX i wykorzystuje samą platformę, co model LX910e. Dodatkowo urządzenie zostało wyposażone w pojemne zbiorniki atramentu oraz termiczną głowicę drukującą. Aby odróżnić ten system od innych dostępnych w ofercie Primera, nowe rozwiązanie zyskało nazwę „Big Ink”. Drukarka zapewnia wysoką jakość druku dzięki natywnej rozdzielczości 1200 dpi oraz maksymalnej rozdzielczości 1200x4800 dpi. Oferuje prędkość do 114 mm na sekundę i obsługuje materiały o szerokości do 210 mm i długości 610 mm. W ofercie producenta dostępne zarówno atramenty barwnikowe, jak i pigmentowe. Z kolei wymienne zbiorniki z atramentem zapewniają łatwą instalację bez konieczności wcześniejszego przygotowania. System Big Ink wykorzystuje najnowszą technologię atramentów barwnikowych i pigmentowych, zoptymalizowanych pod kątem jasności, trwałości oraz gęstości optycznej. Ostatni z wymienionych elementów w szczególności pozwolił producentowi na uzyskanie wysokiej głębi czerni procesowej, co jak podkreśla firma, jest „najczarniejszą czernią”, jaką Primera zastosowała w drukarce CMY. W porównaniu z oddzielnymi, czarnymi atramentami, czerń procesowa oferuje m.in. lepszą odporność na wodę, zgodność z szeroką gamą specjalistycznych podłoży etykietowych oraz większą odporność na rozmazywanie się na nośnikach o wysokim połysku. Rozwiązanie polecane jest dla tych użytkowników, którzy drukują do 10 tysięcy etykiet dziennie i więcej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty