Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wzmocniona współpraca

Na zdjęciu od lewej do prawej: dr David Schmedding, Heidelberger Druckmaschinen Vertrieb Deutschland oraz Dirk Kemmerer, Bertelsmann Printing Group (siedzący). Stefan Kuper, Heidelberger Druckmaschinen Vertrieb Deutschland; Roland Witte, Mohn Media; Jörg Raschpichler, Mohn (stojący).

© Heidelberger Druckmaschinen

Bertelsmann Printing Group (BPG) zawarł dwie kolejne umowy Subscription Smart z firmą Heidelberg. W styczniu 2022 roku w zakładzie Mohn Media w Gütersloh zostanie uruchomiony używany Speedmaster XL 162-8-P, a w lutym nowy Speedmaster XL 106-10-P+L. Heidelberg zapewni Mohn Media wsparcie w zakresie osiągnięcia określonych celów wydajnościowych w ramach pięcioletniego partnerstwa. Zakres umowy obejmuje usługi i zarządzanie zapasami wybranych materiałów eksploatacyjnych i części serwisowych. Dzięki niedawno zawartej umowie BPG i Heidelberg zacieśniają partnerstwo, które rozpoczęło się w 2019 roku. To właśnie wtedy podpisano pierwsze umowy subskrypcyjne z Mohn Media w Gütersloh oraz z innym członkiem Bertelsmann Printing Group - Vogel Druck w Höchberg. W lutym w Gütersloh został uruchomiony Speedmaster XL 106-10-P+L, natomiast w Vogel Druck - Speedmaster XL 106-9-P+L. Decyzja Mohn Media o kontynuowaniu współpracy z firmą Heidelberg została podjęta wiosną 2021 roku. Jak wykazał marcowy przegląd, spełnione zostały bardzo wysokie oczekiwania określone w pierwszych umowach subskrypcyjnych. Całkowita efektywność wyposażenia Speedmaster XL 106 w Gütersloh wzrosła od lutego 2020 roku do stycznia 2021 roku z 37 do 56 procent.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty