Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wzmocniona współpraca

Na zdjęciu od lewej do prawej: dr David Schmedding, Heidelberger Druckmaschinen Vertrieb Deutschland oraz Dirk Kemmerer, Bertelsmann Printing Group (siedzący). Stefan Kuper, Heidelberger Druckmaschinen Vertrieb Deutschland; Roland Witte, Mohn Media; Jörg Raschpichler, Mohn (stojący).

© Heidelberger Druckmaschinen

Bertelsmann Printing Group (BPG) zawarł dwie kolejne umowy Subscription Smart z firmą Heidelberg. W styczniu 2022 roku w zakładzie Mohn Media w Gütersloh zostanie uruchomiony używany Speedmaster XL 162-8-P, a w lutym nowy Speedmaster XL 106-10-P+L. Heidelberg zapewni Mohn Media wsparcie w zakresie osiągnięcia określonych celów wydajnościowych w ramach pięcioletniego partnerstwa. Zakres umowy obejmuje usługi i zarządzanie zapasami wybranych materiałów eksploatacyjnych i części serwisowych. Dzięki niedawno zawartej umowie BPG i Heidelberg zacieśniają partnerstwo, które rozpoczęło się w 2019 roku. To właśnie wtedy podpisano pierwsze umowy subskrypcyjne z Mohn Media w Gütersloh oraz z innym członkiem Bertelsmann Printing Group - Vogel Druck w Höchberg. W lutym w Gütersloh został uruchomiony Speedmaster XL 106-10-P+L, natomiast w Vogel Druck - Speedmaster XL 106-9-P+L. Decyzja Mohn Media o kontynuowaniu współpracy z firmą Heidelberg została podjęta wiosną 2021 roku. Jak wykazał marcowy przegląd, spełnione zostały bardzo wysokie oczekiwania określone w pierwszych umowach subskrypcyjnych. Całkowita efektywność wyposażenia Speedmaster XL 106 w Gütersloh wzrosła od lutego 2020 roku do stycznia 2021 roku z 37 do 56 procent.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty