Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Cyfrowo dla żywności

Gallus Labelfire Low Migration wyposażony w dodatkowy moduł UV przyspieszający utwardzanie atramentów Saphira Digital Labelfire UVLM przy wyższych prędkościach drukowania.

© Heidelberger Druckmaschinen

Firmy Gallus i Heidelberg opracowały serię atramentów Labelfire UVLM, przeznaczonych do produkcji opakowań produktów spożywczych. Dodatkowo zoptymalizowano technologię utwardzania atramentów UV w maszynie Gallus Labelfire celu poprawy właściwości migracyjnych warstwy atramentów. Atramenty o niskiej migracji  dla maszyn serii Gallus Labelfire są zgodne z przepisami zawartymi w rozporządzeniach Unii Europejskiej nr 10/2011, nr 1935/2004, nr 2023/2006 (GMP), szwajcarskich przepisów dotyczących materiałów i artykułów mających kontakt z żywnością, wytycznych firmy Nestlé i wytycznych Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Farb Drukarskich EuPIA. Według Uwe Alexandra, szefa produktów cyfrowych w firmie Gallus, maszyna Labelfire Low Migration w porównaniu z poprzednim modelem zapewnia brak kompromisów pod względem jakość druku, gamy kolorów i odporności atramentów na starzenie pod wpływem światła. Bezpośrednio po zadrukowaniu podłoże przekazywane jest do suszarki z komorą wypełnioną ciekłym azotem. Wyeliminowanie tlenu z procesu technologicznego prowadzi do zoptymalizowanego utwardzania atramentów. Opcjonalny moduł UV przyspiesza utwardzanie atramentów serii Labelfire UVLM przy wyższych prędkościach drukowania, nawet przy maksymalnej prędkości produkcyjnej. Gallus Labelfire Low Migration jest wyposażony również w czujniki UV i tlenu, które monitorują parametry produkcyjne, co pozwala zapewnić stałą jakość w druku etykiet i opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty