Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa era dla Enfocus. Tim Bernaerdt dyrektorem

Tim Bernaerdt
© Enfocus

Zarząd Enfocus ogłosił powołanie Tima Bernaerdta na stanowisko dyrektora. Nowa osoba zarządzająca ma zainicjować nową erę dla firmy, która niedawno wprowadziła na rynek swoje rewolucyjne rozwiązanie Enfocus Review.

Tim Bernaerdt niedawno świętował swoje dziesięciolecie w firmie. Swoją pracę w Enfocus rozpoczął jako Channel Account Manager w 2013 roku dlatego jest dobrze znany wielu klientom firmy. Enfocus dzięki pracy na kilku stanowiskach związanych z klientami, w tym kierowaniu Jako Head of Customer Success kierował on zespołem ds. sprzedaży i pracy co pozwoliło mu pielęgnować silne partnerstwo w branży poligraficznej. Obejmując dyrektorski fotel wnosi Tim Bernaerdt wiedzę handlową, techniczną i operacyjną, nadając firmie nowy impuls w miarę jej planowanego rozwoju w kolejnych latach. Tim Bernaerdt będzie wspierany przez resztę zespołu zarządzającego, który pozostaje niezmieniony, a jego następca na stanowisku Kierownika ds. Sukcesu Klienta zostanie wyznaczony w niedługim czasie. „Jestem zaszczycony powierzeniem mi sterów Enfocus. Firma jest dziś w świetnej formie dlatego z niecierpliwością czekam na kontynuację naszej historii sukcesu i wprowadzenie Enfocus w przyszłość. Wraz z naszą globalną siecią wysoko wykwalifikowanych partnerów handlowych odnieśliśmy wielkie sukcesy i stawiliśmy czoła niezbędnym wyzwaniom w ciągu ostatnich dziesięciu lat pracy. Zmiana jest jedyną stałą rzeczą w życiu, a znając siłę niesamowitego zespołu Enfocus, wspieranego przez naszych partnerów, wiem, że możemy stawić temu czoła z pełnym zaufaniem” powiedział Tim Bernaerdt, dyrektor Enfocus.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty