Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Taropak 2022. Poznańskie spotkanie branży opakowaniowej

© Taropak

W dniach 26-28 września na Międzynarodowych Targach w Poznaniu odbyła się kolejna edycja targów Taropak. Targi objęły wszystkie aspekty branży opakowaniowej, od opakowań szklanych przez metalowe, papierowe i z tworzyw sztucznych po zagadnienia etykietowania i magazynowania. Wśród prawie 100 wystawców znaleźli się liderzy branży, m.in.: Burgopak, Color Press, Digit Pack, Fano, Fromm, Fuji Robotics, Pama, Polpak, Protim, Smurfit Kappa, TFP, czy Voltapack. Swoją obecność zaznaczyło Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych (SPPES) zrzeszające osoby fizyczne będące właścicielami, członkami zarządu lub członkami rad nadzorczych firm produkujących etykiety samoprzylepne w Polsce. Na wspólnej przestrzeni wystawienniczej obecne były takie firmy jak Natalii, Fano, Wiking Graf, Flexpress. Targom Taropak towarzyszyły wydarzenia mające przybliżyć zwiedzającym nurtujące branżę tematy takie jak design opakowań i jego wpływ na sprzedaż produktu, rozwój segmentu e-commerce, czy aktualne trendy i kierunki zmian branży. Wydarzenia podzielone zostały na trzy bloki: Taropak Design (partnerzy Konferencji: Burgopak, Zing, Smurfit Kappa, Dragon Rouge, ASM Neurolab), Opakowalnictwo dla rynku trendy i kierunki zmian (partnerzy Konferencji: Santander, Futamura, PIOIRO, DrukSerwis24, PRESA), oraz Taropak E-commerce (partner główny Allegro Biznes, partnerzy Konferencji: Poznański Instytut Technologiczny Łukasiewicz, TFP, VP, Versos Engineering, e-LEA, E-commerce w paktyce, Max&Mrau). Wydarzenia towarzyszące i inspirujące wystąpienia prelegentów stanowiły ciekawe uzupełnienie dla odwiedzających targi gości.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty