Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Współpraca Komori i MBO

Doświadczenie i wiedza MBO Postpress Solutions stwarza nowe możliwości i uzupełnienia ofertę maszyn offsetowych i cyfrowych Komori.

MBO stała się spółką w pełni zależną od Komori Corporation od 1 maja 2020 roku. Przejęcie rozszerzyło portfolio produktowe Komori o grupę falcerek. Dzięki temu firma udostępnia kompleksowy zestaw produktów i rozwiązań post-press dla obecnych i nowych klientów. MBO Postpress Solutions to ceniony i znany na całym świecie producent m.in. urządzeń  falcujących, oferujący kompleksowe portfolio maszyn i usług serwisowych. Teraz, wykorzystując zasoby MBO, Komori jest w stanie dostarczać i wspierać produkty unikalne na rynku, uzyskując wysoką globalną pozycję rynkową w zakresie rozwiązań post-press’owych.

„Bardzo ważne są dla nas nowe synergie w zakresie rozwiązań, jak i klientów. Również wiele sobie obiecujemy po unikalnych rozwiązaniach  w obszarze zarządzania m.in. MBO kilka lat temu z sukcesem wprowadziło na rynek system Datamanager. Jest to pakiet oprogramowania do analizy danych i planowania zamówień w obszarze post-press, którego odpowiednikiem w maszynach Komori jest system KP-Connect. Połączenie tych systemów zapewni ogromne korzyści i stworzy wartość dla klientów posiadających produkty obu marek” - komentuje  Peter Minis, dyrektor ds. marketingu w Komori.

Połączenie platform, rozwiązań Komori i MBO Postpress Solutions przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności w segmencie druków komercyjnych, jak i opakowań. Oprócz opracowania rozwiązań dostosowanych do potrzeb indywidualnego klienta, zintensyfikowano również branżowe działania promocyjne.

MBO Postpress Solutions zaprezentuje swoje najnowsze innowacje podczas wirtualnego wydarzenia Alliance Days. W dniach 24 -27 listopada br. można zarezerwować indywidualne pokazy na żywo, jak i odwiedzić ich wirtualne stoisko.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty