Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Ekspansja w Europie Środkowej

Po nabyciu drukarni LabelPrint, sprzedaż grupy ma przekroczyć 60 milionów euro.

© Innova Capital

Grupa Prime Label podpisała umowę zakupu większościowego pakietu akcji słoweńskiej drukarni LabelPrint. Drukarnia specjalizuje się w produkcji wysoko przetworzonych etykiet samoprzylepnych i etykiet typu shrink sleeve, etykiet wielowarstwowych oraz bookletów i realizuje zlecenia na rynku estońskim i skandynawskim.

„Akwizycja LabelPrint niewątpliwie umacnia naszą pozycję lidera w Europie Środkowej i staje się naszym przyczółkiem do ekspansji w krajach bałtyckich i Skandynawii. Już dzisiaj udział eksportu przekroczył 50 procent, z czego większość stanowi sprzedaż do Finlandii i Szwecji. Wierzymy, że innowacyjne rozwiązania, jakie proponuje LabelPrint uatrakcyjnią ofertę grupy” - podkreśla prezes Prime Label, Arkadiusz Sapiecha.

Prime Label to trzy drukarnie etykiet: Chemes w Poznaniu i Embe Press w Lublinie, specjalizujące się w druku fleksograficznym oraz słoweńska drukarnia cyfrowa LabelProfi. Po przejęciu LabelPrint obrót grupy ma przekroczyć 60 milionów euro.

„Akwizycja LabelPrint jest kolejnym krokiem w strategii rozwoju Grupy Prime Label, która zakłada konsolidację producentów wysokiej jakości etykiet w Europie Środkowo-Wschodniej. Naszym celem jest osiągnięcie sprzedaży grupy na poziomie co najmniej 100 milionów euro do 2025 roku. Działalność tej skali i realizacja zakładanych synergii oraz utrzymanie doskonałości operacyjnej pozwolą na generowanie wysokiego poziomu rentowności EBITDA, stawiając nas w europejskiej czołówce- dodaje Michał Wojdyła, managing director nadzorujący transakcję ze strony Funduszu Innova.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty