Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Przejęcie firmy Divipa

„Dzięki przejęciu firmy Divipa, która dołącza do dwóch jednostek produkcyjnych materiałów samoprzylepnych, kontynuujemy naszą ekspansję w obiecującym sektorze materiałów samoprzylepnych. Pozwoli nam to zwiększyć moce produkcyjne i stworzyć liczne synergie w produkcji i zaopatrzeniu” - dodaje Fulvio Capussotti, wiceprezes wykonawczy działu Self-Adhesives w firmie Fedrigoni.

© Divipa

Fedrigoni, producent papierów premium dla branży opakowań oraz zastosowań graficznych, a także etykiet premium i materiałów samoprzylepnych, przejął Divipa, hiszpańską firmę z siedzibą w Derio, zajmującą się opracowywaniem, produkcją i dystrybucją materiałów samoprzylepnych. Firma Divipa została założona w 1971 roku przez rodzinę Alvaro, która przeniosła 100% kapitału do firmy Fedrigoni, pozostając w zespole zarządzającym firmy. Dzięki temu przejęciu - piątemu w ciągu dwóch lat w sektorze materiałów samoprzylepnych, po firmie Ritrama, firmach IP Venus i Ri-Mark oraz Acucote - Fedrigoni umacnia swoją pozycję w branży materiałów samoprzylepnych, gdzie działa pod kilkoma markami, takimi jak Arconvert, Manter i Ritrama. Obecnie firma Fedrigoni jest jednym wiodących producentów etykiet do wina i oferuje zaawansowane technologicznie etykiety i folie samoprzylepne dla sektorów: spożywczego, farmaceutycznego, motoryzacyjnego, kosmetyków i środków czystości oraz wielu innych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty