Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Efektywne zarządzanie

Najnowsze narzędzia cyfrowe w zakresie oprogramowania, które zostaną zaprezentowane na targach Pack Expo, mają pozwolić użytkownikom na lepsze zarządzanie grafiką, treścią i kolorem w procesie tworzenia opakowań.

© Esko, Pantone, X-Rite

Esko Brand Solutions, w ramach współpracy z X-Rite Pantone, zaprezentuje na targach Pack Expo w Las Vegas, które odbędą się w dniach 27-29 września, najnowsze cyfrowe rozwiązania w zakresie oprogramowania pozwalające markom z branży CPG i life sciences efektywnie zarządzać drukiem w produkcji opakowań. Odwiedzający wydarzenie będą mieli dostęp do rozwiązań w zakresie kontroli druku w Esko WebCenter i będą mogli po raz pierwszy zapoznać się z nowymi technologiami z zakresu zautomatyzowanego generowania packshotów dla fotorealistycznych obrazów 3D, które pozwalają wyróżnić wizualizacje produktów na tle konkurencji. Obejmując każdy aspekt zarządzania treścią, Esko Brand Solutions i X-Rite Pantone podkreślą korzyści płynące z zarządzania kolorem za pomocą modułu WebCenter - Color Trace. Moduł łączy się z X-Rite ColorCert, aby zapewnić optymalną spójność kolorystyczną i wysoką jakość przekazu treści danej marki. „Na targach Pack Expo pokażemy, jak w ciągu kilku minut stworzyć fotorealistyczne obrazy z plików produkcyjnych, bez konieczności wykonywania kosztownych i pracochłonnych zdjęć. Z niecierpliwością czekamy na możliwość podzielenia się przełomową technologią z odwiedzającymi targi i pokazania, w jaki sposób nasze rozwiązania w zakresie oprogramowania składają się na kompletny zestaw narzędzi do tworzenia wyróżniających się opakowań” - podsumowuje Matthew Haws, wiceprezes ds. marketingu w firmie Esko.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty