Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Czas krótszy o połowę

Firma Agronex oferuje drukowanie trzema technikami poligraficznymi – drukiem offsetowym, cyfrowym i sitodrukiem. Nie zapomina jednak o inwestycjach w zakresie prac introligatorskich – stąd decyzja o zakupie nowej sztancy rotacyjnej PFI UD-300 od Duplo.

Drukarnia Argonex z Bydgoszczy (www.polishdruk.pl), zainwestowała sztance rotacyjną PFI UD-300 z oferty Duplo Polska dla poszerzenia swoich możliwości w zakresie cięcia i przygotowywania różnych produktów poligraficznych. Producent poszukiwał dla swojej introligatorni rozwiązania, które przyspieszy czas przezbrojenia i skróci czas sztancowania przede wszystkim w procesie produkcji personalizowanych opakowań i kalendarzy. Nowa maszyna wzbogaca portfolio firmy o nowe aplikacje, w tym również artykuły o wymyślnych kształtach.

Maszyna z oferty Duplo pozwoliła firmie na szybsze czasy realizacji, łatwość obsługi przy wysokiej jakości i dokładności sztancowania, a także optymalnej prędkości. PFI UD-300 to automatyczna sztanca rotacyjna, która umożliwia produkcję różnych produktów poligraficznych, takich jak opakowania, etykiety, teczki, karty do gry, zaproszenia, pocztówki, materiały POS czy opakowania o mocno spersonalizowanych kształtach, w tym opakowania z okienkiem. Cechą wyróżniającą tą sztancę rotacyjną jest to, że pozwala użytkownikom wycinać arkusze laminowane dwustronnie, co nie jest takie oczywiste w przypadku maszyn tego typu.

„Możemy obecnie zaproponować naszym klientom nie tylko znacznie krótszy czas wykonania ich zlecenia (w przypadku niektórych prac nawet o połowę), ale także np. opakowanie, które wyróżni ich produkt na półce sklepowej czy zaproszenie, które w odbiorcy wzbudzi zachwyt, ale również pocztówkę, katalog itp. które będą inne niż wszystkie. Dzięki nowej sztancy nie tylko my, ale również nasi klienci staliśmy się bardziej konkurencyjni” -  mówi Jakub Chorobiński, właściciel Drukarni Argonex oraz marki Polishdruk.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty