Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

40-lecie działalności

„40 lat w biznesie to wielkie osiągnięcie. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że GM jest silniejsze niż kiedykolwiek” - podkreśla dyrektor generalny firmy Uffe Nielsen, który kieruje firmą od 2017 roku, kiedy jego rodzice, Erik i Randi Nielsen, przeszli na emeryturę i przekazali stery następnemu pokoleniu.

© Grafisk Maskinfabrik

Firma Grafisk Maskinfabrik, dostawca zaawansowanych systemów do produkcji etykiet oraz opakowań elastycznych, (GM) obchodzi 40-lecie swojej działalności. Założona przez rodzinę Nielsenów w 1981 roku, firma pozostaje przedsiębiorstwem rodzinnym i w ciągu ostatnich lat odnotowała znaczące wzrosty na rynku poligraficznym.
Aby wesprzeć dotychczasowy rozwój, GM przeniósł się w zeszłym roku do zupełnie nowej fabryki o powierzchni 9 000 metrów kwadratowych w Birkerød, na północ od Kopenhagi, zwiększając tym samym ponad dwukrotnie swoje moce produkcyjne. Firma posiada biura w USA, Ameryce Łacińskiej i Wielkiej Brytanii, wraz z rozbudowaną siecią przedstawicieli i zespołem inżynierów, którzy wspierają klientów z liczbą 6000 zainstalowanych maszyn na całym świecie. Zaawansowana inżynieria, wysoka jakość, opatentowane technologie i niestandardowe opcje to niektóre z głównych powodów, dzięki którym firma może pochwalić się wysoką konkurencyjnością. Ważnymi kamieniami milowymi w ciągu czterech dekad działalności firmy było przede wszystkim wprowadzenie cyfrowego systemu do obróbki etykiet jeszcze w latach 90. XX wieku. Obecnie firma oferuje szereg różnych modeli maszyn dla branży etykiet i opakowań giętkich, od popularnych systemów DC Nano i Mini, a kończąc na automatycznych liniach DC350.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty