Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

40-lecie działalności

„40 lat w biznesie to wielkie osiągnięcie. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że GM jest silniejsze niż kiedykolwiek” - podkreśla dyrektor generalny firmy Uffe Nielsen, który kieruje firmą od 2017 roku, kiedy jego rodzice, Erik i Randi Nielsen, przeszli na emeryturę i przekazali stery następnemu pokoleniu.

© Grafisk Maskinfabrik

Firma Grafisk Maskinfabrik, dostawca zaawansowanych systemów do produkcji etykiet oraz opakowań elastycznych, (GM) obchodzi 40-lecie swojej działalności. Założona przez rodzinę Nielsenów w 1981 roku, firma pozostaje przedsiębiorstwem rodzinnym i w ciągu ostatnich lat odnotowała znaczące wzrosty na rynku poligraficznym.
Aby wesprzeć dotychczasowy rozwój, GM przeniósł się w zeszłym roku do zupełnie nowej fabryki o powierzchni 9 000 metrów kwadratowych w Birkerød, na północ od Kopenhagi, zwiększając tym samym ponad dwukrotnie swoje moce produkcyjne. Firma posiada biura w USA, Ameryce Łacińskiej i Wielkiej Brytanii, wraz z rozbudowaną siecią przedstawicieli i zespołem inżynierów, którzy wspierają klientów z liczbą 6000 zainstalowanych maszyn na całym świecie. Zaawansowana inżynieria, wysoka jakość, opatentowane technologie i niestandardowe opcje to niektóre z głównych powodów, dzięki którym firma może pochwalić się wysoką konkurencyjnością. Ważnymi kamieniami milowymi w ciągu czterech dekad działalności firmy było przede wszystkim wprowadzenie cyfrowego systemu do obróbki etykiet jeszcze w latach 90. XX wieku. Obecnie firma oferuje szereg różnych modeli maszyn dla branży etykiet i opakowań giętkich, od popularnych systemów DC Nano i Mini, a kończąc na automatycznych liniach DC350.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty