Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Ludzie i wydarzenia

Jubileuszowa edycja Konkursu ART of PACKAGING

 Już 7 marca 2016 r. odbędzie się Uroczysta Gala Finałowa Konkursu ART of PaCKAGING – Perły wśród Opakowań. To już dziesiąta edycja wydarzenia, które odbywa się pod patronatem Polskiej Izby Opakowań.

więcej »

Nowy wiceprezes i dyrektor handlowy w Reprograf

Zespół pracowników firmy Reprograf powiększył się. Dołączył do niej Andrzej Płatek, który objął stanowisko wiceprezesa oraz dyrektora handlowego.

więcej »

Cyfrowy przepływ

styczeń 2015

Znane są już pierwsze wnioski płynące z raportu „drupa Global Insights” pod tytułem „Wpływ Internetu na poligrafię – cyfrowy przypływ”. Wskazują one wyraźnie na to, w jakim stopniu Big Data, Web-to-Print, druk danych zmiennych, Augmented Reality, kody QR, NFC czy elektronika drukowana wpływają na świat komunikacji drukowanej.

więcej »

Rywalizacja i współpraca. Meet Kodak Polska 2014.

maj 2014

Co roku firma Kodak Polska organizuje konferencję, która jest okazją do tego, by zaprezentować obecnym i potencjalnym klientom nowe rozwiązania. Ale nie tylko – spotkanie daje też użytkownikom produktów i usług Kodak szansę, by podzielić się ze sobą nawzajem doświadczeniami. To właśnie możliwość wymiany informacji i opinii stanowi o sile konferencji Meet Kodak Polska.

więcej »

Premiera z bonusem. Dzień otwarty Mueller Martini.

kwiecień 2014

Pod koniec marca, z okazji 40-lecia istnienia Müller Martini Austria, w Rannersdorf koło Wiednia odbył się dzień otwarty pod hasłem „Fit for Future Markets”, w którym wzięło udział około 150 klientów z Austrii i całego regionu Europy Wschodniej. Podczas spotkania odbyła się światowa premiera nowego trójnoża Granit. Zostało także zaprezentowane portfolio serwisowe MMServices oraz nowe centrum maszyn używanych.

więcej »

Viva Las Vegas. EFI Connect 2014.

marzec 2014

Konferencja EFI Connect dla klientów firmy EFI stała się tradycją; w tym roku zorganizowano ją już po raz piętnasty. Podczas 200 sesji, które odbyły się w dniach 21-24 stycznia w luksusowym Wynn Hotel w Las Vegas, 1,5 tys. uczestników miało okazję zapoznać się z najnowszymi technologiami EFI i planami rozwoju firmy. Na scenie pojawili się między innymi: CEO EFI Guy Gecht, świeżo upieczony COO Marc Olin, CEO firmy Check Point Software Gil Shwed oraz, ku zaskoczeniu widowni, Benny Landa. 

więcej »

Obchody rozpoczęte. 650 lat w służbie książki.

styczeń 2014

Akt fundacyjny Studium Generale (dzisiejszy Uniwersytet Jagielloński) z 1364 roku zawiera pierwszą wzmiankę o powołaniu stanowiska stacjonariusza – wydawcy, księgarza i bibliotekarza w jednej osobie. 650 lat później branża książki wspomina to wydarzenie.

więcej »

Branża ściąga do Poznania. Podsumowanie targów Poligrafia i Euro-Reklama.

czerwiec 2013

Maj spuentowany został jednym z ważniejszych wydarzeń w polskiej branży poligraficznej i reklamowej – targami Poligrafia i Euro-Reklama. Tegoroczna wystawa – mimo że mniejsza niż poprzednie edycje – zdołała przyciągnąć 8700 gości chcących być na bieżąco z ofertą rynkową, którą w Poznaniu prezentowało 250 wystawców.

więcej »

Po raz szesnasty w Łodzi. Film Video Foto 2013.

maj 2013

Pod koniec marca odbyła się w Łodzi XVI edycja Film Video Foto 2013, czyli Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video. Imprezę odwiedziło 13,5 tys. osób, które w ciągu trzech dni trwania wystawy miały szansę zapoznać się z ofertą ponad 150 wystawców i wziąć udział w 60 warsztatach, seminariach i spotkaniach, a także zobaczyć osiem wystaw fotograficznych.

więcej »

W zasięgu ręki. 10. edycja Hunkeler Innovationdays.

kwiecień 2013

W Lucernie odbyła się dziesiąta edycja targów Hunkeler Innovationdays. Obok wiodących producentów systemów wykończeniowych na wystawie pojawili się także najważniejsi dystrybutorzy maszyn do zwojowego druku cyfrowego. Na ich stoiskach można było przekonać się o możliwościach praktycznego zastosowania nowych urządzeń atramentowych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty