Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowa linia produkcyjna

Zgodność tonerów Xeikon z ich akredytacją i normami regulacyjnymi dotyczącymi kontaktu z żywnością została wykorzystana przez Labo Print w do uruchomienia nowej linii produkcyjnej papierowych kubków.  Na zdjęciu: Michał Kuczkowski (menadżer sprzedaży firmy Xeikon), Sławomir Góral (dyrektor drukarni Laboprint) oraz Krzysztof Fryc (prezes drukarni Laboprint).

Drukarnia Labo Print, zajmująca się drukiem etykiet, utworzyła nowy dział produkcji papierowych kubków, uzupełniając je o kompleksowe portfolio druku. W ramach nowego przedsięwzięcia firma będzie wykorzystywać możliwości maszyny cyfrowej Xeikon 3500 z technologią suchego tonera, posiadającą akredytacje zapewniającą bezpieczeństwo żywności. Dzięki temu firma może cyfrowo drukować spersonalizowane kubki w sposób zrównoważony i zgodny z preferencjami konsumentów. Wysokowydajna maszyna firmy Xeikon do etykiet i składanych kartonów oferuje wszechstronność, szybkość i możliwość drukowania na szerokiej gamie tektur, zarówno dla małych przedsiębiorców, jak i dużych producentów. Oprócz zgodności z normami regulacyjnymi dotyczącymi kontaktu z żywnością, która pozwoliła firmie na uruchomienie nowej linii produkcyjnej papierowych kubków, urządzenie oferuje możliwość zastosowania szerokiej gamy standardowych podłoży do druku bez konieczności nakładania podkładu lub obróbki wstępnej, w tym podłoży strukturalnych. Korzyści obejmują również spójność kolorów i odporność na działanie światła zadrukowanych materiałów (> 6 w skali blue wool), a także fakt, że istnieje możliwość modyfikacji standardowego zestawu kolorów CMYK + biały. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty