Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Optymalizacja LabelStream 4000

Nowe rozwiązanie front-end ma umożliwić producentom etykiet osiągnięcie wysokiej wydajności i automatyzacji pracy na maszynach z serii LabelStream 4000.

© Canon

Firma Canon rozpoczęła współpracę z Hybrid Software, dostawcą narzędzi informatycznych dla branży graficznej i opakowań, aby zaoferować producentom etykiet zaawansowane rozwiązanie front-end dla serii LabelStream 4000 dla bardziej wydajnej i zautomatyzowanej produkcji. Jest nim oprogramowanie LSFE do optymalizacji cyfrowej produkcji.

Główną cechą charakterystyczną maszyn jest otwarta struktura organizacji zadań, pozwalająca producentom etykiet na łatwe wdrożenie maszyny do istniejącego środowiska produkcyjnego. Rozwiązanie opiera się na formacie PDF i umożliwia konfigurację systemu jako samodzielnej maszyny, jak i wdrożenie jej w zaawansowany, zautomatyzowany system przepływu prac. Oprogramowanie LSFE od Hybrid Software bazuje na rozwiązaniu CloudFlow i jak podkreśla producent, jest rozwiązaniem umożliwiającym ekonomiczne, samodzielne działanie z wydajną organizacją zadań w oparciu o PDF. Funkcje oprogramowania obejmują RIP ze zintegrowanym zarządzaniem kolorem, przetwarzanie importowanych plików PDF, bezpośrednie połączenie z serwerem druku LabelStream w celu automatycznego kierowania plików do druku, a także dodatkowe opcje konfiguracji do zaawansowanej automatyzacji organizacji zadań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty