Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

HP dla planety

Jednym z rozwiązań podejmowanych w ramach strategii firmy HP będzie produkcja ekologicznych opakowań.

© HP

Firma HP zaprezentowała plan walki ze zmianami klimatycznymi. Tym samym producent chce dążyć w kierunku bezemisyjnej i w pełni regeneracyjnej gospodarki, jednocześnie zmniejszając swój ogólny wpływ na środowisko i wzmacniając swoją działalność w perspektywie długoterminowej poprzez zrównoważoną ofertę produktów i usług.

Firma planuje osiągnąć całkowitą neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla w swojej działalności do 2025 roku, jak również zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych (GHG) z zakresu 1, 2 i 3 o 50 procent w ujęciu bezwzględnym do 2030 roku w porównaniu do stanu z roku 2019. Dodatkowo, do 2030 roku 75 procent (pod względem wagi) całkowitej rocznej zawartości produktów i opakowań HP będzie pochodzić z materiałów, produktów oraz części poddanych recyklingowi, odnawialnych i/lub ponownie wykorzystanych.

Działania te pomogą firmie osiągnąć zerowy poziom emisji netto w całym łańcuchu wartości do 2040 roku. Zgodnie z ambicjami firmy w zakresie wspierania gospodarki o obiegu zamkniętym, do 2025 roku osiągnie ona zerowy poziom odpadów generowanych w czasie procesów produkcyjnych w zarządzanych przez siebie obiektach. Do 2030 roku dział obsługi klienta również stanie się neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla zarówno w przypadku producenta, jak i operacji prowadzonych przez jego partnerów. Firma rozpocznie stosowanie tworzyw sztucznych i metali pochodzących z recyklingu, oraz inwestowanie

w odbudowę i ochronę lasów. Kontynuuje także wprowadzanie innowacji zgodnych zasadami zrównoważonego rozwoju w ramach portfolio produktów oraz materiałów eksploatacyjnych i zamierza przekształcić swoją działalność w zakresie druku z modelu transakcyjnego w model usługowy. Ponadto, do 2030 roku producent zamierza zwiększyć inwestycje w odbudowę i ochronę lasów oraz inne inicjatywy mające na celu przeciwdziałanie wylesianiu związanemu z papierem innym niż markowy papier HP.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty