Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Co nas wyróżnia?

1. Ukazujemy aktualne trendy i tendencje rynkowe - jako, że rynek funkcjonuje na różnych poziomach staramy się dotykać szerokiego spektrum tematów – od biznesu, zmian personalnych po drobne, ale często istotne nowinki techniczne i usprawnienia wprowadzane w maszynach.
2. Zamieszczamy mniej tekstów czysto technicznych, koncentrujemy się na prezentacji nowości produktowych, firm i wydarzeń branżowych.
3. Jesteśmy magazynem opiniotwórczym, wskazujemy problemy, analizujemy i pokazujemy najlepsze rozwiązania.
4. Jesteśmy wszędzie tam gdzie dzieje się coś istotnego dla branży poligraficznej, mediów cyfrowych i wydawnictw - jeste¬śmy OSOBIŚCIE (również na imprezach międzynarodowych), co pozwala informować o pewnych rzeczach pełniej i z wyprze¬dzeniem.
5. Magazyn PRINT & PUBLISHING jako pierwszy na rynku zaoferował atrakcyjną i nowoczesną szatę graficzną, będącą wyznacznikiem dla innych pism branżowych.
6. Jesteśmy otwarci na współpracę dziennikarską i reklamową – oferujemy kreatywne rozwiązania, a także pomoc w zakresie przygotowania materiałów reklamowych i redakcyjnych.
7. Nakład 6000 egzemplarzy - badania wykazują, iż ponad 80% naszego nakładu czyta więcej niż jedna osoba, co daje min. 10.000 odbiorców przekazu reklamowego. Co najważ¬niejsze dzięki profilowi magazynu docieramy do osób decyzyj¬nych w przedsiębiorstwach.
8. Dystrybucja PRINT & PUBLISHING to w ponad 80% prenumerata – większość w redakcji + kolporterzy: RUCH, KOLPORTER, PRASA DO DOMU, Garmond Press S.A., GLM Gajewski & Morawski Sp. j. Ponadto nasz magazyn dostępny jest w sieci oddziałów firmy Reprograf, a dodatkowo dystrybucja odbywa się przy okazji różnych konferencji, targów, prezen-tacji i imprez branżowych itp., oczywiście przy zwiększonym wówczas nakładzie.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty