Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Co nas wyróżnia?

1. Ukazujemy aktualne trendy i tendencje rynkowe - jako, że rynek funkcjonuje na różnych poziomach staramy się dotykać szerokiego spektrum tematów – od biznesu, zmian personalnych po drobne, ale często istotne nowinki techniczne i usprawnienia wprowadzane w maszynach.
2. Zamieszczamy mniej tekstów czysto technicznych, koncentrujemy się na prezentacji nowości produktowych, firm i wydarzeń branżowych.
3. Jesteśmy magazynem opiniotwórczym, wskazujemy problemy, analizujemy i pokazujemy najlepsze rozwiązania.
4. Jesteśmy wszędzie tam gdzie dzieje się coś istotnego dla branży poligraficznej, mediów cyfrowych i wydawnictw - jeste¬śmy OSOBIŚCIE (również na imprezach międzynarodowych), co pozwala informować o pewnych rzeczach pełniej i z wyprze¬dzeniem.
5. Magazyn PRINT & PUBLISHING jako pierwszy na rynku zaoferował atrakcyjną i nowoczesną szatę graficzną, będącą wyznacznikiem dla innych pism branżowych.
6. Jesteśmy otwarci na współpracę dziennikarską i reklamową – oferujemy kreatywne rozwiązania, a także pomoc w zakresie przygotowania materiałów reklamowych i redakcyjnych.
7. Nakład 6000 egzemplarzy - badania wykazują, iż ponad 80% naszego nakładu czyta więcej niż jedna osoba, co daje min. 10.000 odbiorców przekazu reklamowego. Co najważ¬niejsze dzięki profilowi magazynu docieramy do osób decyzyj¬nych w przedsiębiorstwach.
8. Dystrybucja PRINT & PUBLISHING to w ponad 80% prenumerata – większość w redakcji + kolporterzy: RUCH, KOLPORTER, PRASA DO DOMU, Garmond Press S.A., GLM Gajewski & Morawski Sp. j. Ponadto nasz magazyn dostępny jest w sieci oddziałów firmy Reprograf, a dodatkowo dystrybucja odbywa się przy okazji różnych konferencji, targów, prezen-tacji i imprez branżowych itp., oczywiście przy zwiększonym wówczas nakładzie.

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty