Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Co nas wyróżnia?

1. Ukazujemy aktualne trendy i tendencje rynkowe - jako, że rynek funkcjonuje na różnych poziomach staramy się dotykać szerokiego spektrum tematów – od biznesu, zmian personalnych po drobne, ale często istotne nowinki techniczne i usprawnienia wprowadzane w maszynach.
2. Zamieszczamy mniej tekstów czysto technicznych, koncentrujemy się na prezentacji nowości produktowych, firm i wydarzeń branżowych.
3. Jesteśmy magazynem opiniotwórczym, wskazujemy problemy, analizujemy i pokazujemy najlepsze rozwiązania.
4. Jesteśmy wszędzie tam gdzie dzieje się coś istotnego dla branży poligraficznej, mediów cyfrowych i wydawnictw - jeste¬śmy OSOBIŚCIE (również na imprezach międzynarodowych), co pozwala informować o pewnych rzeczach pełniej i z wyprze¬dzeniem.
5. Magazyn PRINT & PUBLISHING jako pierwszy na rynku zaoferował atrakcyjną i nowoczesną szatę graficzną, będącą wyznacznikiem dla innych pism branżowych.
6. Jesteśmy otwarci na współpracę dziennikarską i reklamową – oferujemy kreatywne rozwiązania, a także pomoc w zakresie przygotowania materiałów reklamowych i redakcyjnych.
7. Nakład 6000 egzemplarzy - badania wykazują, iż ponad 80% naszego nakładu czyta więcej niż jedna osoba, co daje min. 10.000 odbiorców przekazu reklamowego. Co najważ¬niejsze dzięki profilowi magazynu docieramy do osób decyzyj¬nych w przedsiębiorstwach.
8. Dystrybucja PRINT & PUBLISHING to w ponad 80% prenumerata – większość w redakcji + kolporterzy: RUCH, KOLPORTER, PRASA DO DOMU, Garmond Press S.A., GLM Gajewski & Morawski Sp. j. Ponadto nasz magazyn dostępny jest w sieci oddziałów firmy Reprograf, a dodatkowo dystrybucja odbywa się przy okazji różnych konferencji, targów, prezen-tacji i imprez branżowych itp., oczywiście przy zwiększonym wówczas nakładzie.

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty