Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Długofalowa inwestycja

Na zdjęciu Karolina Miller-Czech, CEO drukarni KRM oraz Jarosław Krasnodębski, Industrial Printing Key Account Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions.

© Konica Minolta

Drukarnia KRM zainwestowała w maszynę drukującą Konica Minolta AccurioJet KM-1e. Firma zajmuje się drukiem magazynów, książek, podręczników szkolnych i przewodników a także posiada szeroką ofertę usług dla branży reklamowo-produkcyjnej, obejmującą produkcję opakowań, broszur, katalogów i oznakowania w technologii cyfrowej oraz offsetowej. Drukarnia podjęła decyzję o inwestycji w AccurioJet KM-1e biorąc pod uwagę długofalowe koszty działalności oraz poszukując cyfrowego rozwiązania drukującego do formatu B2+. Dzięki AccurioJet KM-1e firma wyeliminowała także wiele pośrednich procesów produkcji, co pozwoliło jej na szybszą realizację zleceń.

„Standardowe zlecenia, które dotąd wymagały przygotowania kilkuset płyt bezprocesowych i nadmiarowych arkuszy, czasu na wyschnięcie, falcowania, zbierania, klejenia i pracy kilku osób, dziś są realizowane w jeden dzień i angażują jedną osobę obsługującą urządzenie. Możliwości są ogromne, możemy być o wiele bardziej elastyczni, a w dłuższej perspektywie to oszczędność” - podkreśla Karolina Miller-Czech, CEO drukarni KRM.

Cyfrowa maszyna wyposażona w kilka opatentowanych technologii, m.in. Dot Freeze czy system druku atramentowego LED utwardzanego promieniami UV, zapewnia wydajność do

Wśród produktów oferowanych przez KRM znaleźć można magazyny premium, wydawnictwa kulinarne czy lifestylowe publikacje, w produkcji których dużą rolę odgrywa estetyka i indywidualne podejście do klienta.

© Konica Minolta

3000 arkuszy na godzinę przy wysokiej jakości druku. Ponadto pozwala drukować na rozmaitych podłożach o zróżnicowanej grubości i w dużym formacie, np. na tworzywach sztucznych, folii transparentnej, papierze ozdobnym, polipropylenie czy płótnie.

Jak podkreśla Jarosław Krasnodębski, Industrial Printing Key Account Manager w firmie Konica Minolta Business Solutions, dzięki instalacji nowej maszyny drukarnia może oferować niepowtarzalne produkty premium, jednocześnie znacznie ograniczając negatywny wpływ na środowisko naturalne - połączenie wielu innowacyjnych funkcji w AccurioJet KM-1e oznacza zmniejszenie ilości odpadów produkcyjnych, niższe zużycie energii, wody i chemikaliów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty