Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Pora poznać druk

Na targach Fespa Global Print Expo 2021 firma Mimaki zaprezentuje m.in. wielkoformatowy ploter LED-UV JFX600-2513.

© Mimaki

Firma Mimaki Europe zaprezentuje swoją szeroką ofertę rozwiązań do druku cyfrowego na targach Fespa Global Print Expo 2021, które odbędą się 12-15 października 2021 roku w RAI w Amsterdamie. Goście będą także mieli okazję odwiedzić jej Centrum Doświadczeń w Amsterdamie (Amsterdam Experience Centre) i zapoznać się z całą ofertą 3D i tekstylną firmy Mimaki w formie indywidualnych pokazów organizowanych przez jej zespół ekspertów. Prezentacje technologii z najnowszej oferty produktów obejmą m.in. wielkonakładowa, płaską maszynę drukującą UV JFX600-2513, wysokiej jakości rozwiązania z serii UJF czy zoptymalizowane maszyny „serii 100”, a wszystko to pod hasłem „Poznaj druk”. „Targi FESPA 2021 to optymalna szansa dla branży, aby połączyć siły i ożywić interesy za pomocą nowych technologii i zastosowań. Dla tak wizualnej i tętniącej życiem branży zmuszonej do ograniczenia kontaktów przez taki długi czas, ten rok skoncentruje się na maksymalnym poznawaniu druku, co można prawdziwie przeżyć wyłącznie osobiście. Dlatego naszym hasłem jest „Poznaj druk”, a gdzie można to zrobić lepiej, niż na targach Fespa” - podkreśla Danna Drion, dyrektor generalny ds. marketingu w Mimaki Europe.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty