Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Wystarczą cztery. System Spotless od Kodaka.

Data publikacji: styczeń 2012

System Spotless, wprowadzony ostatnio na rynek przez firmę Kodak, ma pomagać użytkownikom maszyn fleksograficznych w generowaniu oszczędności. Dzięki zastąpieniu kolorów dodatkowych procesowymi, oprogramowanie zapewnia wysokiej jakości wydruki przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i zwiększeniu wydajności produkcyjnej.

 
 

Producent rekomenduje wykorzystanie nowego oprogramowania w systemie fleksograficznym Kodak Flexcel NX, który przeznaczony jest do produkcji opakowań. Użytkownicy mogą cieszyć się wyższą stabilnością druku, lepszym zaczernieniem oraz szerszą gamą kolorów przy zastosowaniu farb procesowych. „Użytkownicy mogą korzystać z zalet produkcji, zastępując kolory dodatkowe, które były często jedyną możliwością w druku flekso, drukiem w kolorach procesowych” – mówi Emma Schlotthauer, manager ds. marketingu firmy Kodak. „W wielu wypadkach klienci rozważają nasze nowe rozwiązanie jako realną alternatywę dla skomplikowanej praktyki stosowania rozszerzonej gamy kolorów”.

O nowym rozwiązaniu wypowiada się również Andrew Hewitson, dyrektor zarządu firmy Reproflex3, testującej produkt Kodak: „W tych ciężkich dla biznesu czasach chodzi tylko o przetrwanie najsilniejszych. Ta technologia daje możliwość zredukowania kosztów wykonania projektu i ostatecznego zapewnienia naszym klientom większych marży operacyjnych. Przez lata druk flekso był żmudnym procesem, z wieloma różnorodnymi poziomami jakości druku. Spotless zapewnia naszym klientom świeże podejście do drukowania. To z kolei oznacza szybsze narządzanie, mniej odpadów i lepsze pasowanie kolorów”. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty