Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa jakość PrecisionCore

Według firmy Epson nowe głowice drukujące znajdą zastosowanie zarówno w wieloprzebiegowych aplikacjach UV, jak i jednoprzebiegowych wąskowstęgowych, takich jak etykiety, opakowania i druk zabezpieczeń.

© Epson

Firma Epson zapowiedziała wprowadzenie na rynek dwóch nowych głowic drukujących do druku wysokiej jakości oznakowań. Są to pierwsze głowice PrecisionCore wyposażone we wbudowaną grzałkę. Jak podaje producent, nowe głowice serii T będą dostępne w drugiej połowie roku obrotowego 2021, kończącego się w marcu 2022.
T3200-U3 umożliwia druk czterokolorowy CMYK z dużą prędkością z jednej głowicy drukującej. Wbudowany podgrzewacz umożliwia drukowanie przy użyciu atramentu UV o dużej lepkości, co rozszerza zakres możliwych zastosowań, szczególnie w branży oznakowań i opakowań. Wersja dwukolorowa, T1600-U3, zostanie wprowadzona na rynek w tym samym czasie. Model T3200 jest wyposażony w precyzyjnie zaprojektowany mechanizm pozycjonujący, który, według firmy, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ nie wymaga konstruowania mechanizmu określającego odstępy między głowicami drukującymi ani regulacji podczas instalacji. Obie głowice T3200 i T1600 mają szerokość druku wynoszącą 67,2 mm oraz piezoelektryczny siłownik umożliwiający wyrzucanie większych kropel atramentu przy wyższych częstotliwościach. Ma to ułatwić szybsze drukowanie bez uszczerbku dla jakości obrazu i łatwości instalacji. Ponadto firma Meteor Inkjet potwierdziła, że pracuje nad elektroniką i oprogramowaniem dla głowic drukujących dla głowic serii T, jak również dla nowej głowicy D3000, która jest pierwszym systemem firmy Epson, która obsługuje obieg atramentu na poziomie dyszy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty