Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Let’s shorten the distance!

W oczekiwaniu na targi Print4All, które odbędą się w maju 2022 roku, stowarzyszenia ARGI i Acimga zorganizują serię wirtualnych spotkań.

© Fiera Milano

W oczekiwaniu na Print4All, wydarzenie poświęcone zagadnieniom branży druku, które odbędzie się w dniach od 3 do 6 maja 2022 roku. w Fiera Milano, ARGI i Acimga, stowarzyszenia promujące to wydarzenie, zorganizują serię wirtualnych wydarzeń, które będą towarzyszyć profesjonalistom z branży do czasu targów w maju w przyszłym roku. Zrównoważony rozwój, transformacja ekologiczna, innowacje, digitalizacja i kształcenie zawodowe to niektóre z tematów spotkań. Stowarzyszenie ARGI poprowadzi program szkoleń, który rozpoczął się w kwietniu ubiegłego roku i będzie kontynuowany przez następne 12 miesięcy w ramach przygotowań do wydarzenia Print4All 2022. Spotkania odbywać się będą pod hasłem „Let’s shorten the distance”, oznaczającym dystans pomiędzy dniem dzisiejszym a czasem, kiedy rozpocznie się Print4All. Nacisk zostanie położony na zrównoważony rozwój i transformację ekologiczną, efektywność, innowacje produkcyjne i cyfryzację, szkolenia, zatrudnienie i włączenie społeczne, przyspieszenie technologiczne i integrację wielokanałową. Dla każdego sektora planowany jest szereg działań, które będą dotyczyły istotnych trendów, tj. innowacji przydatnych do usprawnienia i rozwoju biznesu. Każdy z tematów będzie składał się z  3 videocastów, czyli wywiadów z ekspertami w danej dziedzinie, webinariów oraz projektów specjalnych, takich jak np. ankiety i konkursy. Z kolei stowarzyszenie Acimga we współpracy z ITA-ICE poprowadzi kolejną edycję serii spotkań Future Factory pod hasłem „ The future at human service”, które będą dotyczyć panujących potrzeb branży oraz głównych kwestii ekonomicznych i rynkowych. Prelegenci dokonają również podsumowania strategii korporacyjnych, legislacyjnych, społeczno-gospodarczych i produkcyjnych, aby zrozumieć, co się zmieniło i dokąd zmierza świat produkcji i gospodarki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty