Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Nie budujemy firmy, budujemy kulturę!

Drukarnia Interak jako pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych w Europie została członkiem United Nations Global Compact i tym samym popiera Dziesięć Zasad w zakresie praw człowieka, pracy, środowiska i przeciwdziałania korupcji. To największa na świecie inicjatywa, skupiająca zrównoważony biznes i podejmująca działania realizujące Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ, podkreślająca znaczenie współpracy i innowacyjności. Drukarnię Interak od lat charakteryzuje niestandardowe działanie oraz wysoka kultura organizacyjna.

Dewizą firmy jest od wielu lat strategia świadomego budowania kultury organizacyjnej. Oznacza to przede wszystkich nie tylko świadome budowanie kultury procesów, systemów IT nieustanne wdrażanie najbardziej zaawansowanych technologicznie rozwiązań, jednocześnie wspierając środowisko i akcje proekologiczne ale także budowanie całej społeczności drukarni. Taką wizję wprowadził już założyciel drukarni Andrzej Krzewina, którą to po nim kontynuuje syn Barosz Krzewina.

Taka strategia pozwala uzyskać przewagę konkurencyjną i bardzo pomaga w postrezganiu firmy na rynku. Dzięki temu drukarnia Interak postrzegana jest obecnie na rynku jako międzynarodowy gracz.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty