Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

W obliczu kryzysu. Sun Chemical wprowadza dopłaty

© Photogenica

Z uwagi na kryzys w rejonie Morza Czerwonego firma Sun Chemical wprowadziła dopłaty transportowe. Biorąc pod uwagę dynamiczny charakter kryzysu, Sun Chemical podejmuje niezbędne kroki w celu zabezpieczenia surowców i zminimalizowania opóźnień w transporcie.

 

Na tle niestabilności geopolitycznej transport morski przez Kanał Sueski i Morze Czerwone jest szczególnie dotkliwy od listopada 2023 roku. Przy około 30 procentowym udziale światowego handlu kontenerowego transportowanego tą trasą, wiele przesyłek jest opóźnionych. Niektóre są przekierowywane przez Przylądek Dobrej Nadziei, co znacznie zwiększa pokonywaną odległość oraz zwiększa koszty i czas. Statki wypływające z Chin, Indii i pozostałej części Dalekiego Wschodu odczuwają skutki kryzysu w postaci wydłużenia czasu rejsu kontenerowców o co najmniej 20 dni w każdą stronę. Sytuacja powoduje również znaczny wzrost kosztów i może wkrótce zacząć wpływać na dostępność surowców. Jako proaktywna odpowiedź na te wyzwania, Sun Chemical aktywnie monitoruje zmieniającą się sytuację stawiając sobie za cel zapewnienie ciągłości dostaw wysokiej jakości produktów i usług dla klientów. Firma zobowiązuje się do łagodzenia rosnących kosztów tam, gdzie jest to możliwe, jednak gwałtowna eskalacja presji na koszty frachtu sprawiła, że wprowadzenie niektórych dopłat stało się nieuniknione.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty