Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Impozycja sztucznej inteligencji

 

Rozwiązania Tilia Labs wprowadzają unikalne możliwości planowania produkcji, które można zintegrować z maszynami HP Indigo, takimi jak HP Indigo 35k Digital Press.

Tilia Labs, wiodący producent rozwiązań do planowania i impozycji graficznej, wprowadził na rynek technologię oprogramowania opartą na sztucznej inteligencji (AI) w celu zwiększenia wydajności drukowania cyfrowego maszyn HP Indigo.

Oprogramowanie do planowania i optymalizacji impozycji tilia Phoenix przeznaczone jest przede wszystkim dla producentów etykiet i opakowań oraz tych zajmujących się drukiem komercyjnym i wielkoformatowym. Wykorzystuje ono technologię AI w celu zmniejszenia kosztów i optymalizacji produkcji, która generuje layouty eliminujące potrzebę impozycji opartej na szablonie. Tilia Phoenix można łatwo zintegrować z dowolnym przepływem pracy lub systemem MIS, aby skrócić czas planowania, zmaksymalizować czas pracy i zmniejszyć złożoność procesów postpress.

Z technologii Tilia Labs, opartej na sztucznej inteligencji, skorzystała już holenderska drukarnia albelli. Nowe rozwiązanie pozwala jej na drukowanie do 770 dwustronnych wydruków kolorowych lub 2300 stron monochromatycznych na minutę. Dodatkowo maksymalizując wykorzystanie całej szerokości wstęgi, tilia Phoenix umożliwia redukcję zużycia atramentu i kosztów używanych podłoży. „Mamy wiele różnych rodzajów produktów, z których wszystkie wymagają różnych formatów i procedur od operatorów. Im więcej produktów, tym więcej procedur musimy wbudować w oprogramowanie, co znacznie zwiększa złożoność procesów. Pod względem wydajności Phoenix jest lepszy od wcześniej używanych przez nas rozwiązań i pozwala uzyskać do 10 gigabajtów plików PDF na minutę.” - mówi Michael Koval, inżynier oprogramowania z albelli.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty