Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Analiza danych z Business Intelligence

Kolejna część jesiennych webinarów firmy Heidelberg dotyczyła rozwiązania Business Intelligence, o którym opowiedział Cezary Krassowski.

 

Niedługo po wirtualnym spotkaniu drugiej edycji Polish Prinect User Day, na którym można było dowiedzieć się więcej na temat oprogramowania Prinect i jego nowych możliwości, firma Heidelberg Polska przygotowała kolejne wydarzenie z serii jesiennych webinarów. Wydarzenie odbyło się 17 listopada i dotyczyło rozwiązania Business Intelligence, którego zalety przedstawił ekspert w tym temacie, Cezary Krassowski.

Prowadzący opowiedział w wielkim skrócie o tym, dlaczego warto analizować dane za pomocą systemu BI. Jak podkreślił, pozwala on przedsiębiorcom na przetwarzanie trudnych do odczytania danych z systemu Prinect i tworzenia z nich czytelnych raportów o wielu możliwościach filtrowania, dzięki gotowym zestawom miar i parametrów. Zaprezentował on działanie tego systemu i szybki sposób konwersji danych źródłowych w gotową wiedzę w postaci raportu, które pozwalają drukarniom określić wiele wskaźników realizacji zleceń i możliwości ich optymalizacji.

Kolejna, ostatnia już część jesiennych webinarów Akademii Heidelberga zatytułowana „Inspekcja błędów. Kontrola podczas przygotowania plików oraz procesu drukowania.” odbędzie się 8 grudnia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty