Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Analiza danych z Business Intelligence

Kolejna część jesiennych webinarów firmy Heidelberg dotyczyła rozwiązania Business Intelligence, o którym opowiedział Cezary Krassowski.

 

Niedługo po wirtualnym spotkaniu drugiej edycji Polish Prinect User Day, na którym można było dowiedzieć się więcej na temat oprogramowania Prinect i jego nowych możliwości, firma Heidelberg Polska przygotowała kolejne wydarzenie z serii jesiennych webinarów. Wydarzenie odbyło się 17 listopada i dotyczyło rozwiązania Business Intelligence, którego zalety przedstawił ekspert w tym temacie, Cezary Krassowski.

Prowadzący opowiedział w wielkim skrócie o tym, dlaczego warto analizować dane za pomocą systemu BI. Jak podkreślił, pozwala on przedsiębiorcom na przetwarzanie trudnych do odczytania danych z systemu Prinect i tworzenia z nich czytelnych raportów o wielu możliwościach filtrowania, dzięki gotowym zestawom miar i parametrów. Zaprezentował on działanie tego systemu i szybki sposób konwersji danych źródłowych w gotową wiedzę w postaci raportu, które pozwalają drukarniom określić wiele wskaźników realizacji zleceń i możliwości ich optymalizacji.

Kolejna, ostatnia już część jesiennych webinarów Akademii Heidelberga zatytułowana „Inspekcja błędów. Kontrola podczas przygotowania plików oraz procesu drukowania.” odbędzie się 8 grudnia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty