Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Sustainability Spotlight

Podczas Sustainablity Spotlight odbędzie się ponad 40 sesji prowadzonych przez ekspertów, których celem jest wsparcie firm z branży druku w osiągnięciu celów związanych ze zrównoważonym rozwojem.

© Fespa

Organizatorzy targów Fespa opublikowali szczegółowy program konferencji, które odbędą się w ramach nowej formuły Sustainability Spotlight podczas targów Fespa Global Print Expo 2022, odbywających się w dniach 31 maja - 3 czerwca 2022 roku w Berlinie. Sustainability Spotlight obejmuje 42 indywidualne sesje, przygotowane z myślą o potrzebach i zainteresowaniach odwiedzających targi Fespa i dostarczy ważnych informacji na temat wielu tematów mających na celu pomoc firmom z branży druku i komunikacji wizualnej w prowadzeniu działalności w sposób przyjazny dla środowiska. Wszystkie sesje Sustainability Spotlight, zlokalizowane w hali 25, na stoisku C50, są bezpłatne dla osób posiadających bilet wstępu na targi Fespa i European Sign Expo 2022. Formuła Sustainability Spotlight jest sponsorowana przez głównych sponsorów HP i Re-board Technology, partnerów premium Antalis i Drytac, a także Hohenstein Textile Testing Institute. Pełny program dostępny jest na stronie www.fespaglobalprintexpo.com/Sustainability-Spotlight. Głównym prowadzącym będzie Francisco Lozano Winterhalder, biolog i wykładowca z zakresu zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej w ESADE Business School. Kolejne sesje będą prowadzone przez prelegentów z Bluedesign Technologies, HP i Kongsberg Systems.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty