Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Laureaci Złotego Gryfa

Przyznane nagrody zostaną wręczone w czasie przyszłorocznej Gali przełożonego Balu w dniu 12 czerwca 2021 roku.

Komisja Konkursowa Złotego Gryfa po zapoznaniu się z nadesłanymi pracami, postanowiła przyznać nagrody w dziewięciu kategoriach produktowych:

 

Produkt wielobarwny w oprawie prostej:

Styl zakopiański Stanisława Witkiewicza, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

 

Produkt wielobarwny w oprawie złożonej:

Samurai-Amour & Art. Sylwia Makris, Edica Sp. z o.o.

 

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej:

„What if? A co, gdyby?”, Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k

 

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej:

H.C. Andersen, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

 

Produkt informacyjno-reklamowy:

Chronariak Collector Box, Takt Sp. z o.o.

 

Czasopismo wielobarwne:

MAYO line "Mayones Guitars&Basses, Drukarnia WL Sp. z o.o.

 

Opakowanie z nadrukiem:

Opakowanie kaszerowane "2 Masters" dla Dictador Sp. z o.o., Takt Sp. z o.o.

 

Kalendarz:

Kalendarz Tinta i przyjaciele, Drukarnia TINTA Zbigniew Szymański

 

Etykieta:

Nalewka Wiśniowa "Etyfleksówka", Etyflex Sp. z o.o.

 

Nagrodę „DIAMENTOWEGO GRYFA 2020” otrzymują trzykrotni laureaci nagrody „Złotego Gryfa”. W tym roku są to firmy:

 

  1. Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Sp.k
  2. Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz
  3. Takt Sp. z o.o.

 

Przyznane nagrody zostaną wręczone w czasie przyszłorocznej Gali przełożonego Balu w dniu 12 czerwca 2021 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty