Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Atramentowe partnerstwo

Jak podkreśla Robert Keane, dyrektor generalny i założyciel firmy Cimpress, technologia atramentowa zapewnia elastyczność, wydajność i pozwala zmniejszyć ilość odpadów, przyczyniając się do realizacji strategii dotyczącej zrównoważonego rozwoju.

© Canon

 

Canon zawarł umowę z Cimpress, na mocy której będzie dostarczać maszyny do druku atramentowego do zakładów firmy. Do tej pory nie sprecyzowano jednak, ilu maszyn dotyczy umowa, ani które lokalizacje zostaną objęte instalacjami. Obecnie technologia do produkcji akcydensów firmy Canon dostępna jest w co najmniej dwóch zakładach Cimpress. W Pixartprinting w Wenecji zainstalowano maszynę drukującą Prostream 1800, z kolei w Druck.at w Austrii zainstalowano na początku tego roku maszynę VarioPrint iX320. Umowa nie jest ograniczona jedynie do akcydensowych maszyn drukujących i obejmuje również maszyny wielkoformatowe, takie jak rozwiązania z serii Colorado i Arizona, jak również maszyny drukujące z serii LabelStream. Jak podkreślają przedstawiciele firmy Canon, rozwiązania atramentowe cieszą się dużą popularnością przede wszystkim wśród drukarni internetowych. Dotyczy to również firmy HP, która w przeszłości była jednym z głównych dostawców maszyn w zakładach Cimpress, a która w ostatnim czasie przekonała do swojej technologii atramentowej firmy Precision Proco i Solopress - zainstalowały one maszynę drukującą Pagewide T250.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty