Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Flekso po włosku

Data publikacji: październik 2010

 

Firmy Ferag Polska i OMET podpisały umowę o współpracy na terenie Polski w zakresie sprzedaży maszyn fleksograficznych drukujących na wąskiej i średniej szerokości wstędze. Nowy partner Feraga jest wiodącą firmą projektującą i produkującą innowacyjne rozwiązania w zakresie maszyn do druku i przetwarzania etykiet oraz opakowań elastycznych. Powstała w 1963 roku w Lecco koło Mediolanu, założona przez dotychczasowego prezesa Angelo Bartesaghi, firma OMET kontynuuje swój stabilny rozwój w dziedzinie produkcji maszyn i inżynierii mechanicznej. Zaawansowane technologicznie maszyny powstają obecnie w trzech kompleksach produkcyjnych w Lecco. Grupa OMET zatrudnia 180 osób, posiada dwie zagraniczne filie oraz wielu agentów obsługujących klientów firmy w ponad 70 krajach świata. Historia obecności OMET w Polsce sięga lat 90-tych, pierwsze instalacje maszyn nowej generacji miały miejsce w polskich drukarniach w roku 2007. Nowoczesne linie produkcyjne umożliwiają wykorzystanie w jednej maszynie wielu technik druku i procesów obróbki końcowej w systemie modułowym. Maszyny OMET serii Flexy, Varyflex oraz innowacyjny model XFlex dedykowane są do przetwarzania wszelkich podłoży stosowanych przy produkcji etykiet i opakowań w zakresie szerokości wstęgi 255-850 mm, oferując optymalne rozwiązania dla potrzeb współczesnego rynku etykiet i opakowań. Osobą odpowiedzialną za maszyny OMET w firmie Ferag Polska jest Małgorzata Iwińska, ze strony włoskiego producenta za obsługę naszego runku odpowiada Sergio Villa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty