Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Ułatwianie dostępności. Maszyna drukująca znaki dotykowe

© Azonprinter

Budynki i usługi publiczne powinny być dostępne dla wszystkich, a do tego konieczne jest wyraźne oznakowanie. Produkcja znaków dotykowych, wykorzystujących na przykład alfabet Braillea, jest rozwijającym się rynkiem, a firmy znakujące i graficzne są idealnie przygotowane, by na niego wkroczyć. Wśród nich jest Azonprinter, który opracował idealne rozwiązanie zaspokajające rosnące zapotrzebowanie.

 

Nowymi produktami firmy na rynku są cyfrowe maszyny drukujące Edge UV Braille, których druk jest zgodny ze standardem ADA. Maszyny Azon LED UV nakładają warstwy błyszczącego i białego atramentu tworząc wypukłe tekstury oraz alfabet Braillea. Użycie tuszów Avery Dennison pozwala na nałożenie nawet do 5 warstw naraz. Dzięki technologii cyfrowej firmy poligraficzne mogą szybko i wydajnie wytworzyć wytrzymałe teksty napisane Braillem w różnych rozmiarach i kształtach na wielu różnych materiałach. Firma zapewnia szeroką ofertę maszyn drukujących UV, od formatu A3 do maszyn wielkoformatowych (jak np. model Razor czy seria Matrix). Alfabet Braillea nie wygląda tak samo w każdej części świata dlatego oprogramowanie Azon RIP może zostać dostosowane do indywidualnego zapotrzebowania. Rozmiary kropek oraz przestrzenie pomiędzy nimi razem z towarzyszącymi im ikonami można drukować w różnej wysokości w zależności od wymaganego standardu (np. ADA Braille, grade 1, grade2). Azon RIP zapewnia również tłumaczenie alfabetu Braillea na wiele różnych języków i alfabetów, m. in. łaciński, arabski, hebrajski, chiński, grecki, walijski i cyrylicę.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty