Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Tysiące wydruków dziennie

Dzięki nowej inwestycji w maszynę 600i Pro od Duplo drukarnia Chroma zoptymalizowała swoją produkcję katalogów.

Drukarnia Chroma zainwestowała w nowy system broszujący od Duplo – cyfrową maszynę 600i Pro z podajnikiem DSF-6000. Firma poszukiwała rozwiązania, które pozwoli jej na zróżnicowanie swojej oferty poprzez większy wybór obsługi zleceń, optymalizując przy tym proces ich realizacji, co udało się osiągnąć z nową inwestycją.

Firma Chroma, mogąca pochwalić się 20-letnim doświadczeniem w branży, od 2009 roku świadczy usługi druku przez Internet. Jest jedną z największych firm poligraficznych w Polsce, codziennie realizując około 2000 zleceń. Jej portfolio wypełnia szeroka gama produktów, od ulotek, plakatów czy katalogów, po kalendarze  i wizytówki. W swojej ofercie posiada także wiele rodzajów uszlachetnień w postaci złoceń, srebrzeń, folii typu soft skin oraz lakierów UV o wysokim stopniu połysku oraz lakierów typu drop off.

Wybór maszyny nie był przypadkowy – firma korzystała już z usług innego rozwiązania od Duplo, które sprawdziło się w parku maszynowym drukarni. Jedną z korzyści, jakie zaoferowała inwestycja w maszynę 600i Pro, była przede wszystkim optymalizacja procesu produkcji katalogów drukowanych cyfrowo w niskich nakładach. Dzięki temu Chroma mogła odciążyć inne maszyny, które obsługiwały te produkty. Dała ona również możliwość wyboru urządzenia szyjącego katalogi ze względu na technikę i nakład. Dodatkowo zautomatyzowane rozwiązanie jest proste w obsłudze, a przezbrojenie urządzenia nie wymaga czasochłonnej pracy operatorów. To pozwala firmie na znaczną oszczędność czasu i efektywniejszą realizację zleceń. Po usprawnieniu procesów produkcyjnych z nową maszyną od Duplo, drukarnia jest w stanie produkować tysiące wydruków dziennie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty