Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy CEO w Mimaki Europe. Takao Terashima obejmuje stery

Takao Terashima
© Mimaki Europe

Mimaki Europe ogłosiło powołanie Takao Terashimy na stanowisko nowego dyrektora zarządzającego. Zastępując Takahiro Hiraki na stanowisku dyrektora zarządzającego Mimaki Europe, Terashima wniesie do tej nowej roli swoją wiedzę branżową, analityczne myślenie, umiejętności biznesowe i budowania zespołu, a także rozległą wiedzę o firmie.

 

Rozpoczynając karierę w Mimaki w 1997 roku jako członek działu badawczo-rozwojowego, Terashima rozwinął swoją rozległą wiedzę specjalistyczną w obrębie technologii marki jak i otaczającego ją rynku. Przez cały okres pracy w firmie, czyli przez ponad 26 zajmował on różne stanowiska wyższego szczebla w całej firmie. Przed objęciem nowej roli był starszym dyrektorem generalnym jednostki biznesowej w Azji i Oceanii, którą to funkcję objął w 2017 roku. Wcześniej spędził sześć miesięcy jako starszy zastępca dyrektora generalnego ds. zarządzania jakością. Ścieżka kariery Terashimy doprowadziła go do pracy poza siedzibą główną Mimaki w Japonii m. in. spędził cztery lata jako dyrektor zarządzający w Singapurze, a także pracował w filii w Stanach Zjednoczonych na początku swojej kariery jako członek personelu wsparcia technicznego.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty