Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zmiany w Manroland Sheetfed. Firma stawia na własne talenty

Od lewej: Rafael Peñuela i Mirko Kern

© Manroland Sheetfed

Niemiecki producent maszyn drukarskich Manroland Sheetfed ogłosił nominację Mirko Kerna na stanowisko nowego dyrektora generalnego. Zastąpi on Rafaela Peñuelę, który obecnie przewodniczy Grupie.

Rafael Peñuela dołączył do zespołu Manroland w 1992 roku i kierował Manroland Sheetfed Group od 2012 roku, kiedy to firma została przejęta przez obecnego właściciela Langley Holdings. Wcześniej zajmował on różne stanowiska kierownicze w spółce Manroland notowanej na giełdzie. Mirko Kern przechodzi do renomowanego producenta maszyn z firmy DruckChemie należącej do Grupy, w której pełnił funkcję dyrektora zarządzającego od 2016 roku. Powołanie na stanowisko zarządzającego Manroland Sheetfed jest dla Mirko Kern jak powrót do domu. Swoją karierę zawodową bowiem rozpoczął on w 1989 roku jako praktykant w ówczesnej firmie Manroland, w której pracował na różnych stanowiskach, zanim w 2011 roku przeszedł do DruckChemie. Od 2016 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego grupy DruckChemie. Równolegle z tymi zmianami także Simon Wolf, dyrektor zarządzający DruckChemie Deutschland, zostanie dyrektorem zarządzającym DruckChemie Group, a Sebastian Seum, obecny dyrektor finansowy w DruckChemie, zostanie mianowany dyrektorem finansowym w Langley Print Technologies Division. „Cieszę się, że te wszystkie zmiany były możliwe wyłącznie dzięki ludziom i talentom z naszej Grupy. W imieniu zarządu Langley Holdings chciałbym serdecznie podziękować Rafaelowi Peñuela za doskonałe zarządzanie Manrolandem od momentu przejęcia firmy w 2012 roku oraz powitać Mirko Kerna na nowym stanowisku CEO. Życzymy mu samych sukcesów ” powiedział Anthony Langley, założyciel spółki macierzystej.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty