Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Innovation Days

Podczas prezentacji na żywo w ramach Innovation Days będzie można zobaczyć nowy model Mimaki SUJV-160 do realistycznej reprodukcji tekstury naturalnej i sztucznej skóry.

© Mimaki

Firma Mimaki, producent atramentowych maszyn drukujących i systemów tnących, organizuje wirtualne wydarzenie Innovation Days, aby, jak podkreśla, pobudzić i kultywować innowacje w branży druku. Program wydarzeń prowadzonych przez ekspertów z Mimaki Japan, Mimaki USA i Mimaki Europe odbędzie się w dniach od 2 do 4 czerwca 2021 roku i będzie dotyczył zaspokojenia potrzeb obecnych i potencjalnych klientów na ich lokalnych rynkach, jak również oczekiwań całych sektorów (znaki graficzne, przemysłowy, tekstylny i 3D) w zakresie przezwyciężenia współczesnych wyzwań i budowania sukcesu w branży. Uczestnicy będą mogli także lepiej poznać najnowsze pozycje w ofercie produktów firmy Mimaki w formie prezentacji na żywo, takie jak np. model JFX550, JFX600 czy SUJV-160.

W okresie poprzedzającym Innovation Days, firma Mimaki Europe przygotowała także inną wirtualną inicjatywę - Mimaki Digital Showroom, aby nawiązać kontakt ze swoimi klientami. Ta wirtualna przestrzeń naśladuje tradycyjną ekspozycję, gdzie obecni i potencjalni klienci firmy Mimaki będą mogli zobaczyć technologie w akcji i pomówić z zespołem o najnowszych trendach i rozwiązaniach rynkowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty