Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Koehler Paper i Ravensburger. Standardy jakości gier karcianych

© Koehler Paper

Ravensburger wybrał papier od Koehler Paper do produkcji nowej gry karcianej „Disney Lorcana”. Gry wszelkiego rodzaju przeżywają renesans, a rodzinna firma Ravensburger sprzedaje je na całym świecie, polegając na wysokiej jakości tekturze od Koehler Paper. Firmy są powiązane ze sobą partnerstwem liczącym ponad 60 lat.

 

Gry karciane stanowią ważny segment w świecie kart do gry. Od dziesięcioleci są jednym z najpopularniejszych rodzajów gier na świecie i nawet w obecnej erze cyfryzacji ich atrakcyjność na rynku nie wykazuje żadnych oznak słabnięcia. Do niedawna Ravensburger nie posiadał przyczółka w segmencie kart kolekcjonerskich. Jednak w ubiegłym roku firma we współpracy z Disneyem wkroczyła także i na ten rynek. Nowym produktem firmy jest gra „Disney Lorcana”, która spełnia najwyższe oczekiwania fanów, nie tylko pod względem głębi strategicznej, ale także jakości kart, co do której oczekiwania konsumenckie są bardzo wysokie.

 

Koehler Paper wyznacza standardy

Jako światowy producent różnych rodzajów tektury do kart do gry Koehler Paper wyznacza standardy trwałości, estetyki i wyjątkowych wrażeń sensorycznych podczas interakcji gracza z kartami. Wysokiej jakości tektury do kart imponują doskonałymi właściwościami przetwarzania i optymalną jakością dla najbardziej wymagających zastosowań.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty