Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wallbox na polskim rynku

Na zdjęciu Krzysztof Pindral, prezes Heidelberg Polska przy stacji do ładowania Wallbox.

© Heidelberg Polska

Mało kto wie, że firma Heidelberg, znana z produkcji maszyn drukujących, na rynku niemieckim znajduje się w gronie dostawców odnoszących największe sukcesy w zakresie rozwiązań do ładowania aut elektrycznych. Aby skuteczniej sprostać rosnącemu popytowi w tym sektorze, a tym samym jeszcze bardziej wzmocnić swoją pozycję rynkową, Heidelberg uruchomił teraz drugą linię produkcyjną do ich produkcji w zakładach w Wiesloch-Walldorf.

Obecnie produkowane są dwa modele: Heidelberg Wallbox Home Eco i Heidelberg Wallbox Energy Control z różnymi długościami kabli i opcjami dostosowanymi do wymagań rynku niemieckiego i europejskiego. Model Home Eco do szybkiego i prostego w obsłudze ładowania aut w domach prywatnych i na osiedlach zamkniętych pojawił się na rynku w 2018 roku. Jesienią 2019 roku model zwyciężył w testach porównawczych przeprowadzonych przez niemieckie stowarzyszenie motoryzacyjne ADAC. Kolejnym krokiem było zaprezentowanie w październiku 2020 roku modelu Wallbox Energy Control ze zintegrowanym zarządzaniem obciążeniem prądowym. Urządzenia te połączone w sieć umożliwiają jednoczesne ładowanie nawet 16 pojazdów elektrycznych. Jest to atrakcyjne rozwiązanie do zastosowania w budynkach mieszkalnych, garażach wielopoziomowych oraz parkingach firmowych i hotelowych.

Od początku produkcji w 2018 roku do chwili obecnej Heidelberg dostarczył na rynek 45 000 urządzeń Wallbox.

© Heidelberg Polska

„Przymierzamy się do sprzedaży Wallbox-ów na rynku polskim i chcemy wybrać optymalne rozwiązanie. Na każdym z rynków gdzie już jest oferowany Wallbox stosuje się kanały sprzedaży dopasowane do lokalnych potrzeb. Oczywiście są międzynarodowe platformy sprzedażowe takie jak chociażby Amazon, w którym Wallbox jest dostępny od samego początku” - mówi Krzysztof Pindral, prezes zarządu Heidelberg Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty