Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Więcej możliwości, więcej zleceń

Przy nowej maszynie Rapida 164-6+L ALV3 stoją od lewej: Jan Korenc (Koenig & Bauer), Andrzej Tatar, Piotr Tatar (obaj Royalpack) i Michał Drożdż (Koenig & Bauer).

Producent opakowań Royalpack uzupełnił swój park maszynowy o nowe rozwiązanie Rapida 164-6+L ALV3 od Koenig & Bauer, które ma zapewnić firmie 25-procentowy wzrost obrotów. Sześciozespołowa maszyna z wieżą lakierującą i liczne systemy pomiarowo-kontrolne umożliwiają różnorodne uszlachetnianie wydruków w wysokiej jakości. Producent zdecydował się na to urządzenie przede wszystkim ze względu na poszerzoną gamę kolorów, dzięki której może teraz przyjmować więcej zleceń i obsługiwać więcej klientów. Kolejnym aspektem były oszczędności czasowe, przez co firma Royalpack stała się bardziej elastyczna w realizacji zleceń. Wspomniane wcześniej systemy kontrolno-pomiarowe zostały wyposażone w system pełnego monitoringu przebiegu druku z odczytem kolorów na każdym jego etapie, z kolei system QualiTonic mierzy każdy arkusz i automatycznie koryguje nafarbienie, co zapewnia wysoką jakość od pierwszego do ostatniego wydrukowanego arkusza. Niezwykle przydatny okazał się także system oczyszczania arkuszy, szczególnie przy drukowaniu czarnej apli, który skutkuje zmniejszeniem liczby arkuszy próbnych. Czas produkcji oszczędza także możliwość wymiany wałków rastrowych w wieży lakierującej, która odbywa się bez zbędnych przestojów i nie opóźnia produkcji. Royalpack ceni sobie także aspekty środowiskowe: maszyna zużywa znacznie mniej energii elektrycznej i jest o 60 ton lżejsza porównaniu do rozwiązań konkurencyjnych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty