Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Więcej możliwości, więcej zleceń

Przy nowej maszynie Rapida 164-6+L ALV3 stoją od lewej: Jan Korenc (Koenig & Bauer), Andrzej Tatar, Piotr Tatar (obaj Royalpack) i Michał Drożdż (Koenig & Bauer).

Producent opakowań Royalpack uzupełnił swój park maszynowy o nowe rozwiązanie Rapida 164-6+L ALV3 od Koenig & Bauer, które ma zapewnić firmie 25-procentowy wzrost obrotów. Sześciozespołowa maszyna z wieżą lakierującą i liczne systemy pomiarowo-kontrolne umożliwiają różnorodne uszlachetnianie wydruków w wysokiej jakości. Producent zdecydował się na to urządzenie przede wszystkim ze względu na poszerzoną gamę kolorów, dzięki której może teraz przyjmować więcej zleceń i obsługiwać więcej klientów. Kolejnym aspektem były oszczędności czasowe, przez co firma Royalpack stała się bardziej elastyczna w realizacji zleceń. Wspomniane wcześniej systemy kontrolno-pomiarowe zostały wyposażone w system pełnego monitoringu przebiegu druku z odczytem kolorów na każdym jego etapie, z kolei system QualiTonic mierzy każdy arkusz i automatycznie koryguje nafarbienie, co zapewnia wysoką jakość od pierwszego do ostatniego wydrukowanego arkusza. Niezwykle przydatny okazał się także system oczyszczania arkuszy, szczególnie przy drukowaniu czarnej apli, który skutkuje zmniejszeniem liczby arkuszy próbnych. Czas produkcji oszczędza także możliwość wymiany wałków rastrowych w wieży lakierującej, która odbywa się bez zbędnych przestojów i nie opóźnia produkcji. Royalpack ceni sobie także aspekty środowiskowe: maszyna zużywa znacznie mniej energii elektrycznej i jest o 60 ton lżejsza porównaniu do rozwiązań konkurencyjnych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty